@orzech_u: Człowieku co Ty tutaj opowiadasz. Odesłałeś do mnie turbinę pękniętą na dwie części.Twierdzisz, że przed wysyłką była cała. Powiedziałem przez telefon, że będzie spisany protokół szkody z kurierem i z nim Pan jako nadawca przesyłki będzie się domagał odszkodowania od DPD za uszkodzenie zawartości przesyłki więc po co gadać, że nie wskazałem rozwiązania. Widać, że zależy Panu na robieniu tylko szumu.
@Tesseract: Nie. Nie piszmy pochodnie tutaj takich rzeczy i nie oczerniajmy od razu ludzi. Kupujący odesłał mi moją turbinę ponieważ są na niej moje oznaczniki oraz zgadzają się numery z wysyłaną turbiną.
Może wtrącę się ja bo widzę, że kupującemu strasznie zależy aby mi pokazać jakie to on ma możliwości. Sprawa wygląda tak: - Turbina kupiona --> wysłana--> dostarczona -->Telefon, że turbina nie jest sprawna, ponieważ mechanik stwierdził przycierający się wirnik.Straszenie ponoszeniem kosztów mechaników w ASO--> podjęcie decyzji przeze mnie o odesłaniu turbiny wraz z pokryciem obydwóch wysyłek pomimo sprawdzenia wirnika przed wysyłką i nie stwierdzenia, żadnych problemów. Decyzje o zwrocie podjąłem właśnie z
@orzech_u: @grzylen: @Ortofenylofenolan_sodu: Turbiny nie stracił Pan z oczu a jednak dotarła do mnie pęknięta na pół za co obarcza mnie samemu wysuwając wniosek, że rozbiłem ją młotkiem. Sprawa cały czas jest w toku jak podkreślę i jest świeża. Jeśli to nie Pan taką turbinę wysłał a ja ją taka otrzymałem to zostaje po drodze tylko kurier DPD od którego jeszcze raz to podkreślę będzie Pan jako nadawca musiał
@orzech_u: Sam Pan sobie odpowiada... W transporcie nie... Ja otwieram paczkę z turbina w dwóch połówkach więc u mnie nie Więc gdzie ??
no właśnie...
Z racji tego, że złożył Pan reklamację na piśnie mam obowiązek w terminie 14 dniu na odpowiedzi z uzasadnienie. Sprawa zaczęła się dziś. Jeszcze nic Pan nie otrzymał a kręci Pan aferę za wczasu. Nie życzę aby coś takiego i Pana spotkało.
@boubobobobou: @orzech_u: Jeśli to Ty mi wysłłeś tego maila a nie Kupujący to dziękuję a kupującego przepraszam za obarczenie, że on wysłał mi maila. @orzech_u:
- Turbina kupiona --> wysłana--> dostarczona -->Telefon, że turbina nie jest sprawna, ponieważ mechanik stwierdził przycierający się wirnik.Straszenie ponoszeniem kosztów mechaników w ASO--> podjęcie decyzji przeze mnie o odesłaniu turbiny wraz z pokryciem obydwóch wysyłek pomimo sprawdzenia wirnika przed wysyłką i nie stwierdzenia, żadnych problemów. Decyzje o zwrocie podjąłem właśnie z
W transporcie nie...
Ja otwieram paczkę z turbina w dwóch połówkach więc u mnie nie
Więc gdzie ??
no właśnie...
Z racji tego, że złożył Pan reklamację na piśnie mam obowiązek w terminie 14 dniu na odpowiedzi z uzasadnienie. Sprawa zaczęła się dziś. Jeszcze nic Pan nie otrzymał a kręci Pan aferę za wczasu. Nie życzę aby coś takiego i Pana spotkało.
@orzech_u:
Jeśli to Ty mi wysłłeś tego maila a nie Kupujący to dziękuję a kupującego przepraszam za obarczenie, że on wysłał mi maila.
@orzech_u:
@rozbiegane_gumofilce: Czemu miałbym niby usunąć konto ?