Uwaga! Chciałbym przestrzec potencjalnych klientów przed zakupem czegokolwiek na stronie ozonee.pl . Firma NIE WYWIĄZUJE się z 14-dniowego zwrotu pieniędzy na odesłany towar. Firma już kilkanaście dni zalega ze zwrotem, po otrzymaniu wezwania do zapłaty z mojej strony tłumaczy się zimowym sezonem. Zachęcam do udostępniania - posiadam pełną dokumentację zainstniałej sytuacji. Sprawa na dniach zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta.
Nie polecam Ozonee.pl nikomu! Nigdy więcej zakupów w tym miejscu. Zero szacunku dla klienta, zero uczciwości w zwrotach. Ostrzegam Was - omijajcie ten sklep z daleka! #ozonee #zwrot #klientonieważny #sklepinternetowy #kupujciegdzieindziej
Komentarze (4)
najlepsze
ale my nie posiadamy, także zakop
wyslij mailem finalne przedsadowe wezwanie do zaplaty, daj im 7-14 dni, jak nie wysla zwrotu w tym czasie - e-sad, podsylasz dokumentacje sprawy (zakup tego i tego, zwrot tamtego, wasza korespondencja) wraz z finalnym wezwaniem do zaplaty, zadasz zwrotu kosztow zakupow (wraz z sadowymi). dla sadu to formalnosc, przyklepie i komornik przeleje ci na konto w ich imieniu.
ale oddadza zaraz po