Witajcie!
Ku przestrodze przy doładowaniu telefonu przez internet.
W dniu wczorajszym chciałem doładować konto numeru telefonu w Orange korzystając z dedykowanej usługi na stronie mBanku.
https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/doladuj/
- Wybieramy operatora
- Podajemy numer telefonu
- Wybieramy jedną z dostępnych kwot
- Podajemy adres email i dalej już kwestia dokonania płatności po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego.
Dokonałem zapłaty i ku mojemu zdziwieniu przez kilka godzin zero informacji o doładowanym koncie i brak maila potwierdzającego.
Zgłosiłem sprawę obsługującemu doładowania (Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie) oczekując reakcji, po czym dostałem poniższą wiadomość:
Z racji tego, że numer nie nalezy do mnie a chciałem doładować konto komuś innemu, po wszystkim upewniłem się czy aby na pewno mam rację. Kwoty doładowań obsługiwane przez operatora można znaleźć czytelnie opisane tutaj
//www.orange.pl/chce_doladowac_konto.phtml
Nie chcę winić tutaj osoby odpisującej bo ma określone scenariusze działań żeby praca szła szybko/gładko/przyjemnie ale ktoś stoi za weryfikacją i akceptacją takowych. Czy mój przypadek jest jednostkowy, czy może więcej ludzi miało tego typu "przygodę" - nie wiem.
Aktualnie wyczekuję zwrotu 25zł i powstrzymam się przed korzystaniem z tej usługi w przyszłości. A jeszcze na koniec z gatunku "co by było gdyby": powiedzmy, że jestem studentem na utrzymaniu rodziców, mieszkam w innym mieście samodzielnie, jest koniec miesiąca a to jest moje ostatnie 25zł? Faktycznie usługa godna zaufania....tak, aczkolwiek nie.
Pozdrawiam
[Edycja kilka minut po dodaniu znaleziska}
Zdążyłem dodać znalezisko i dostałem kolejną wiadomość od Blue Media S.A