Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#silownia #mirkokoksy i #mikrokoksy

jakie cwiczenia wykonywać zamiast martwego ciagu i przysiadów z obciazeniem?
Mam problemy z plecami - skolioza w odcinku lędźwiowym. Niejednokrotnie już nabawiłem się paraliżujacego bólu pleców po dzwiganiu jakiś kartonów itp. Później byłem uziemiony przez 2-3tyg. Dodam, że średnio jest u mnie z mobilnościa i zakresami ruchów, wiec na tym sie skupiam pomiedzy treningami siłowymi. Jestem początkujący - 3msc stażu, w tym czasie robłem martwy i siady, ale mam w głowie blokade.



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Dipolarny
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 13
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: W zasadzie większość gdzie nie wyginasz, nie skręcasz pleców i nie ma dużego obciążenia. Akurat robiłem research na ten temat bo różowa ma skoliozę. Właśnie Martwy ciąg i Przysiady z dużym obciążeniem to coś czego powinieneś przede wszystkim unikać na tym etapie. Później siady z jakimś mniejszym obciążeniem mógłbyś robić. Leg pressa też bym unikał, chociaż niektórzy twierdzą, że lepszy niż przysiady - to ja czuję nawet większe obciążenie na
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 1
✨️ Autor wpisu (OP): @G06DbT: 2x trening silowy 2x basen (tylko pływanie kraulem) i 1x scianka wspinaczkowa na weekendy, tak aktualnie wyglada moja aktywność od jakiegoś czasu. Chodzi mi w tym poscie o ćwiczenia na nogi plecy przy których mam dużo mniejsze ryzyko zrobienia sobie krzywdy.

@Mirkosoft Z hip trustami nie ma problemu, bo nie odczuwam bólu. Własnie chodzi o te ćwiczenia zastępujące siady i martwy ciąg. Dzięki za wszystkie
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: mam esowate skrzywienie kręgosłupa 20 cobba. Normalnie robię martwe ciągi i przysiady. Jak masz powyżej 20 lat to nie jesteś w.stanie ani zmniejszyć ani pogorszyć tego Twojego skrzywienia. Rób delikatna progresję i patrz jak się czujesz po tym. Ćwicz całe ciało.
  • Odpowiedz