Dla bezpieczeństwa następne projekty chyba będę robił w #godot Trochę nie kumam tych nodów. Niby działa to analogicznie jak obiekty i komponenty w Unity. Miałem trochę styczności z UE kilka lat temu, może też zobaczę co się zmieniło tylko trochę martwią mnie moje umiejętności programistyczne, które o ile w Unity z C# mi wystarczały do zrobienia wszystkiego co chciałem, tak nauka C++ na tą chwilę mnie chyba przerasta.
@programista3k: właśnie zaczęły pojawiać się artykuły że w przypadku abonamentów Unity chce kasę on właściciela abo a nie twórcy gry. Już widzę jak Microsoft i Sony się zgadzają na to ( ͡°͜ʖ͡°)
@Prysznicov: jestem skłonny w to uwierzyć że wyciągną hajs z ms i sony w takiej albo innej formie. Co innego nintendo prędzej wydoisz kamień niż zmusisz nich do płacenia. Chociaż teraz jak myślę, powiedzą że koniec dawania templatów pod nich konsole i fuck off.
@bubub: nie mówie że to będzie "opłata za instalacjie" ale pewnie przęknie sakwa, zgaduje że nie z dobroci serca ani z strachu. Zażądają pewnie lepszej integracji.
@programista3k: nie wydaje mi się żeby wyciągnęli hajs od ms i sony... raczej będzie tak że ms i sony nie będzie dodawało gier zrobionych na unity do abonamentów.
@buhubuhu: za to na pewno nie, ale możliwe że dostaną jakieś kontrakty na wykonanie jakiś integracji aby nie było jakiegoś poczucia pokrzywdzenia. Było by zabawnie jakby unity powiedziało "to nie! wracajcie to tego swojego xna jak to sobie tam chcecie nazwijcie"
W związku z tym, że Unity3D chyba teraz będzie płatne od liczby instalacji gier, to na jaki inny silnik przechodzicie?
@programista3k: niby dlaczego tak sądzisz? XD