Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Darthal +56
Nie daje rady tak żyć. Nie mam rodziny, przyjaciół, dziewczyny, dobrego wykształcenia, samochodu. Jestem sam, zwykłym zerem. Małe miasteczko w którym żyje tętni życiem. Wskoczyłem na rower i jeździłem na nim przez kilka godzin obserwując jak ludzie normalnie żyją. Jak chodzą na spacery, jak w sklepie biorą piwa i przekąski na wieczór bo piątek, jakieś dziewczyny rozmawiały o tym że idą wieczorem do kina i będzie super. Obok matka z dwoma kilku
#pytanie #pytaniedoeksperta #motoryzacja #samochody
@WiesniakzPowolania: Remont silnika za 2k xDDDDD Chyba w motorynce.
Nie,zdarzaja sie takie przebiegi w autach typu dacia sandero czy opel corsa jak pierwszym wlasicielem byl emeryt,ktory serio jezdzil tylko do kościoła i na dzialke¯_(ツ)_/¯
@Czukwe_Bukwe_Ambalabamba: Robię tak jak zaleca producent auta - dla jasności auto zawsze dostaje olej wg specyfikacji producenta i tylko oryginalny filtr,czy to w ASO/ czy już poza. Wg mnie to może mieć wpływ jak auto będzie miało te 300-500kkm, ale nie oszukujmy się wtedy
@tomszczyk: Mój teść ma jak dobrze pamiętam 48kkm w aucie z 2006 - kupił nówkę jako świeżo upieczony emeryt, kościół ma blisko, więc jeździ nim tylko po rodzinie, lekarzach itp., mój ojciec ma też niecałą 100kkm w hondzie z 2012 - też podobnie ją użytkując ze względu na wiek i to że nigdy nie chodzi do kościoła( ͡° ͜ʖ ͡°)
@tomszczyk: U mojego dziadka w aucie z 2000 roku jest może z 50k a może i nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sayda: pamiętaj żeby wymieniać też co roku a nie tylko po przebiegu. A to czy możesz wymienić po 10k, 30k czy nawet 10k będzie za dużo to w głównej mierze zależy od stylu jazdy.
I nie daj sobie
@gicu616: MANN, Hengst, a do paliwa oryginały najlepiej. Lub dowiedzieć się kto robi filtry dla fabryki na pierwszy montaż i kupować z tej firmy.
@nielubiekalafiora: przebijam, niech wymienia co 7k a co tam :)
Wiadomo, że lepiej częściej ale też nic się nie stanie jak wymiana się nieco przeciągnie :)
@sayda: Generalnie zależy od tego co to za fura i jak jej używasz. Wiadomo że 10k przebiegu w mieście w korkach to wyzwanie dla silnika, podczas gdy 10k na trasie, jeszcze gdy jeździsz spokojnie to mniejszy problem.
Ja jakiś czas temu wymieniłem w starej toyce przy 320k i żałowałem bo był w takim miejscu że nawet w aso się nie podejmowali wymiany. To samo w chryslerze gdzie bak musiałem wyjąć żeby się do niego dostać.