Wpis z mikrobloga

Jestem w szoku co oni tam PIEPRZĄ, przecież nikogo z komisji Macierewicza nie było na miejscu katastrofy. Interesuje się trochę lotnictwem sam jestem pilotem (nie liniowym) i aż gotuje się w środku jak słucham tych „ekspertów”, którzy nawet godziny nie spędzili za wolantem w kokpicie nie znają procedur, ale #!$%@?Ą… na zamieszczonym foto co ptak może zrobić z poszyciem samolotu a co dopiero drzewo a raczej drzewa #tvpis #smolensk #pis
Koneser_passata - Jestem w szoku co oni tam PIEPRZĄ, przecież nikogo z komisji Macier...

źródło: comment_1649699239rWbvttmllrBwXaAetNjHnH.jpg

Pobierz
  • 59
@pikus88 Z dużo mniejszą prędkością niż prędkość przelotowa, czy prędkość przy zniżaniu. A w takich przypadkach prędkość ma ogromne znaczenie - energia kinetyczna. Większość bird strików ma miejsce podczas startu lub lądowania i zazwyczaj skutkiem jest plama krwi, kilka piór.
@mynymini: to o co Ty pytasz konkretnie, to w skrócie można odpowiedzieć tak - owszem, na lotniskach nie wgranych do systemu system ten może czasami przekłamywać trochę, lub ogłaszać PULL UP np. podczas prawidłowego lądowania ALE, komunikat PULL UP można wtedy zignorować tylko i wyłącznie wykonując podejście z widzialnością pasa - czyli - lecę, pogoda pozwala mi zobaczyć pas na odpowiedniej wysokości, z odpowiedniej odległości - podchodzę do lądowania cały czas
@TestoSynth: @Koneser_passata: @Salir: na angielskiej Wikipedii jest przy Katastrofie Smoleńskiej taki dopisek

The Terrain Awareness Warning System (TAWS) fired its first audible warning "terrain ahead!" at 10:40:06. This was because the Smolensk airport, as a former military airfield not open to international flights, was not in the system's database and therefore the system did not recognize that the airplane was approaching an airport.