mBank brnie dalej: "Komentujący zapomnieli o dyskryminacji kobiet"
Reklama, która sugerowała, że kobiety żyją dłużej bo mężczyźni mają głupie pomysły (a nie dlatego, że np. muszą pracować 5 lat dłużej) doczekała się swojego komentarza rzecznika prasowego mBank: " komentujący zapomnieli o głównym przekazie reklamy: o dyskryminowanych kobietach"
sildenafil z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 205
- Odpowiedz
Komentarze (205)
najlepsze
@Zulf: a czym ma się ta dyskryminacja objawiać?
@Zulf:
Mozna by w ten sposob sporo rzeczy przepchac np.:
Murzyny
No ja akurat nie zapomniałem o tym przekazie. Przestaję w takim razie dyskryminować kobiety, ale ponieważ jestem tłustą męską, szowinistyczną świnią, która urodziła się tylko po to, żeby kogoś dyskryminować nie mogę oszukać natury - zaczynam dyskryminować tą karykaturę instytucji finansowej jaką jest mbank.
I szczerze wszystkim to polecam.
@bartcegielski: Pan Rutkowski to niech zrobi barana i weźmie porządny rozpęd a następnie przywali głową w jakiś pobliski śmietnik to może coś mu się tam naprostuje. Dyskryminowanie kobiet w Polsce czyli kraju gdzie jest kult matki polki nawet wobec kobiet które nie mają dzieci ponieważ może będą miały,
@bartcegielski: ja już wiele lat temu dałem sobie z kłamliwymi ch u j k a m i spokój, jak zaczeli wprowadzać rózne opłaty. Jak zakładałem konto zapewniali że darmowe konto na zawsze. Mówiąc darmowe mam na myśli wpłaty, wypłaty z bankomatów i przelewy miały być na zawsze darmowe.
Teraz co się tam dzieje to już totalne szaleństwo, nie rozumiem ludzi którzy posiadają u nich swoje konta.
Klienci Indywidualni (24/7): 801300800 lub 783300800 dla połączeń zza granicy: 426 300 800
Czego mają nas nauczać? Że mężczyźni umierają przedwcześnie, a strywializowanie tego w reklamie jest oburzające. Pokazali imprezowiczów, podczas gdy rzeczywisty problem przedwczesnej śmierci wśród mężczyzn to choroby zawodowe, wypadki w pracy, samobójstwa i nadużywanie substancji psychoaktywnych.
@blargotron: Na tym, że faceci wytwarzają tylko 70% PKB, z którego korzystają w znacznej większości kobiety.
@qwerty7: Przede wszystkim ta reklama ma się wpasować w gusta danego odbiorcy