Aktywne Wpisy
Tywin_Lannister +126
Nadrabiam, co się działo od kilku dni i kisnę.
Obrona #!$%@? Kierwińskiego i łyknięcie tego „badania alkomatem” to ostateczny dowód, że fani KO są ostatnimi ludźmi, którzy mają prawo wyzywać pisowców od debili xd
Chłop bełkotał na dwóch wystąpieniach, na jednym z nich choćby Hołownia brzmiał normalnie, bełkotał w wywiadach. Ponadto jest szefem policji, więc ma tonę możliwości, żeby ukartować takie badanie, a policjantka, która go badała nie istnieje.
Wy naprawdę uwierzyliście,
Obrona #!$%@? Kierwińskiego i łyknięcie tego „badania alkomatem” to ostateczny dowód, że fani KO są ostatnimi ludźmi, którzy mają prawo wyzywać pisowców od debili xd
Chłop bełkotał na dwóch wystąpieniach, na jednym z nich choćby Hołownia brzmiał normalnie, bełkotał w wywiadach. Ponadto jest szefem policji, więc ma tonę możliwości, żeby ukartować takie badanie, a policjantka, która go badała nie istnieje.
Wy naprawdę uwierzyliście,
IntruderXXL +123
15cm block pull - 400kg. CZYSTY OGIEŃ! 400KG w martwym ciągu jest bliżej niż myśłałem :D
Jaja jak berety. Już przed treningiem miałem przekonanie graniczące wręcz z pewnością żę 400kg wciągnę... Okazało się to naprawdę łatwe, nie czułem żeby to było jakieś wyzwanie :P I tak sobie na spokojnie wciągnąłem, w trakcie myśląc tylko jakie to jest lekkie lol.
280kg w back offach było trudniejsze niż te 400kg w głównej serii lol.
Jaja jak berety. Już przed treningiem miałem przekonanie graniczące wręcz z pewnością żę 400kg wciągnę... Okazało się to naprawdę łatwe, nie czułem żeby to było jakieś wyzwanie :P I tak sobie na spokojnie wciągnąłem, w trakcie myśląc tylko jakie to jest lekkie lol.
280kg w back offach było trudniejsze niż te 400kg w głównej serii lol.
@Megasuper: Zadaj jeszcze lepsze pytanie: dlaczego ten rzekomy ruch cargo, który ma się dosłownie rzucić na CPK nie lata dzisiaj do Polski? (gwarantuję brak merytorycznej odpowiedzi) Wygląda na to, że wg wykopków biznesem cargo zarządzają dzisiaj debile, którzy wolą wozić towary do Polski drożej i naokoło,
@lhotse89 aktualnie w Polsce nie na lotniska, które obsługuje takie loty, dlatego tego cargo nie ma. Czy jest to merytoryczna odpowiedź na Twoje pytanie?
Inna sprawa, że idea CPK nie opiera się na cargo lotniczym, to tylko taki bonus.
@Megasuper: ale dlaczego miało przejmować skoro nie do tego było projektowane?
Przy czym Lipsk to jest praktycznie wyłącznie cargo a Frankfurt to #!$%@? światowy hub, ktory robi to przy okazji bogatej siatki polaczen. I wlasnie taka okazje daje CPK
Niemcy mają Frankfurt, Monachium i Hamburg, my nie mamy nic
My mamy LOT który może - ale nie musi - rozwinać się na nowym lotnisku. Ale
@Megasuper: No i tym mówię w drugiej części mojej odpowiedzi. Wspaniałe podejście. Wiadomo LOT jest słaby bo jest głupi, nie dlatego że infrastrukturalnie na zapyziałym Okęciu jest ograniczony rozwojowo, nie ma gdzie trzymać samolotów, serwisować ich, że rzeźbi cokolwiek w swojej siatce bo jest ograniczony slotowo. Chcesz żeby LOT się rozwinął i wszedł do tej setki?
Rozumiem, że CPK w wydaniu PiS to było dojenie kasy, ale naprawdę na wschód od Frankfurtu jest miejsce na kolejne lotnisko Hub. Szczególnie że mielibyśmy też konkurować o kraje nadbaltyckie.
Okęcie akurat jest na granicach mocy przerobowych więc chyba jednak warto pomyśleć nad zmianą
@mjrMajor: Oczywiście, że jest. Okęcie normalnie obsługuje long-haule z całym światem.
@Darth_Gohan: LOT ograniczony przez Okęcie? XD
LOT to jest ograniczony złym zarządzaniem. Między innymi przez debili jak Wilk, który jest obecnie głównym propagandystą CPK. LOT ma całe 15 samolotów zdolnych do latania long-hauli i nie ma
Większym problemem są linie lotnicze, ale one też są. LOT ma mało takich połączeń, bo nie potrafi nawiązać konkurencji. Często w nieskończoność zapowiada trasy do Chin czy USA i nie może otworzyć. A jak polata