Wpis z mikrobloga

#silownia #mikrokoksy

Zainspirowany pomysłem @Gorasul postanowiłem z jego pomocą przetłumaczyć obrazek, który kiedyś w komentarzu wrzucił @WlasciwosciBetonu i tenże obrazek urzekł mnie swoim przekazem, więc postanowiłem się nim dzielić ze wszystkimi potrzebującymi.

To moje pierwsze takie przedsięwzięcie, więc z góry przepraszam za niedociągnięcia, bo nie jestem ani grafikiem, ani tłumaczem.

Jeśli uznacie, że warto to spamujcie nim gdzie się da. Nie ma tam nic mega odkrywczego lub nowego, ale myślę, że forma jest przystępna i może dzięki temu jakiś suchoklates nie zacznie układania treningu od 5 ćwiczeń na biceps.
churagan - #silownia #mikrokoksy

Zainspirowany pomysłem @Gorasul postanowiłem z jego...

źródło: comment_BmZnYiPh3BnCqzKqBm4JTJDWlt7LCBkZ.jpg

Pobierz
  • 15
@churagan: Polecam. Dojście samemu do powyższych wniosków zajęło mi cholernie długo, a tymczasem tutaj jest prosta i skuteczna odpowiedź na pytanie - jak i co ćwiczyć, by robić postępy, a mięśnie rosły bez mutant massa ;)
@churagan: Czyli np.

Push:

Przysiad

(tu dodaj drugie cwiczenie - nie moge sie na nic zdecydowac)

wyciskanie na płaskiej

dipsy na klate

push press

unoszenie sztangielek bokiem

dipsy na triceps

Press:

Podciąganie

Wiosłowanie

MC

uginanie ramion ze sztangą

1-2 ćwiczenia na brzuch

Wszystko po 3-4 serie i 7-10 powtórzen ?
@lifapek: mniej więcej, ja mam troche inny dobór ćwiczeń, ale to kwestia indywidualna. Na barki robię 1 ćwiczenie. Po przysiadach raz robię przysiad przedni, raz "dzień dobry" zawsze w superserii ze wspięciami na łydki. W dniu pull robię Najpierw martwy, poźniej podciąganie i na koniec wiosło, dlatego, że wole mieć świeże prostowniki podczas martwego ciągu, pożniej daję im odpocząć przy podciąganiu i ostatnie robię wiosło. 3 serie w pierwszym ćwiczeniu i