Wpis z mikrobloga

Trochę smutno się robi gdy po dwóch latach chodzenia na siłkę i robieniu wszystkiego jak trzeba (dieta, trener, sen) zaczyna się dochodzić do ograniczeń genetycznych, o których się nie wiedziało. Gdy zaniedbany człowiek zaczyna ćwiczyć, to oczywiście nie ma o tym pojęcia i zakłada, że jak tylko się odpowiednio postara i zmotywuje, to będzie wyglądał jak kolesie z plakatów, ale później się okazuje, że ogranicza go frame, grubość kości, szerokość obojczyka, szerokość bioder, kształt klatki piersiowej, budowa łydek - u każdego co innego.

Jestem zadowolony ze swojego wyglądu i jak patrzę na swoje fotki z przeszłości, to widzę, że kiedyś wyglądałem jak gówno, ale widzę też, że im dalej w las tym coraz bardziej ogranicza mnie genetyka i niewiele się już da z tym zrobić.

#looksmaxing #silownia #blackpill #redpill #mikrokoksy
  • 12
  • Odpowiedz
@janburner: roids. Oczywiście nie zachęcam, bo nie znam się na tym sam jestem skinnyfat niesprawnym kanapowcem. Natomiast z tego co widzę to wszyscy co dobrze wyglądają jedzą sterydy w hurtowych ilościach. Chyba ich szkodliwość jest jednak ściemniona, ale no nie wiem nie znam się na tym więc nie chcę też czegoś insynuować
  • Odpowiedz
@typowyWykopekMizogin: masz rację, nie znasz się. Sterydy szkodzą bez wyjątku każdemu. Po prostu niektórzy dbają o profilaktykę i nie szaleją z dawkami, bo nie każdy musi walić towaru ile się da - za to też właśnie odpowiada genetyka, czy też po prostu odpowiednia przeszłość sportowa w młodości.
@janburner dobra... no to podaj dokładny staż, wzrost/wagę i wyniki siłowe w podstawowych ćwiczeniach. Natomiast sama genetyka rozumiana w opisywany przez ciebie sposób ma
  • Odpowiedz
jedzą sterydy w hurtowych ilościach.


@typowyWykopekMizogin: W pewnym wieku po prostu biologia już nie sprzyja rozbudowie masy mięśniowej. Trzeba się wspomagać.

Chyba ich szkodliwość jest jednak ściemniona