Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mirki, jak mam wciągnąć choć trochę mojego niebieskiego w ruch?

Słowem wstępu:
Ma niestety już prawie otyłość i w dodatku cukrzycę typ 1 odkąd był dzieckiem. Poza tym ma zdrowe serce, nie ma nadciśnienia itd.
Sam wyszedł z propozycją zdrowszej diety. Nie objada się fast foodami, ale lubi ciasta, spore ilości gotowych sosów, smażone (ale teraz będziemy piec mięso i grillować w domu).
Też załatwił sobie multi sporta który da mu dostęp 2 razy w tygodniu na siłownię itd. - ja mam dostęp na co dzień.

Ja ćwiczyłam tylko na malutkich lokalnych silowniach, więc nie mam doświadczenia z tymi z prawdziwego zdarzenia, a może na nich będzie się lepiej czuł.

Macie jakieś wskazówki, od jakich ćwiczeń na siłowni ma zacząć? Cos co za bardzo nie obciąży i nie zniechęci?

#chudnijzwykopem #odchudzanie #silownia #zdrowie #dieta



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 7
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: zacznijcie od diety

Liczcie kalorie, wazcie się oboje, motywujcie się. Planujcie zakupy na zaś z listą i tyle kupujcie, nie więcej.

Chłop nie musi od razu iść na siłownię do której może się zniechęcić zwłaszcza, że musi się dobrze przygotować z glikemią.

Najważniejsze kalorie.
  • Odpowiedz
Ja ćwiczyłam tylko na malutkich lokalnych silowniach, więc nie mam doświadczenia z tymi z prawdziwego zdarzenia, a może na nich będzie się lepiej czuł.


@mirko_anonim: najpierw dietetyk. Bez tego nawet jak będzie codziennie ćwiczył, to efekt może być żaden.
Później trener personalny (czasem wystarczą 2-4 spotkania)w, którzy przygotuje program i pokaże jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia. Na siłce można zrobić sobie krzywdę, a jak źle dobierasz i wykonujesz ćwiczenia to również efekt
  • Odpowiedz