Aktywne Wpisy
sprynek +62
Mam 10 lat doswiadczenia i mi sie wszystko NALEZY. Dlaczego te HRy mnie nie chca zatrudnić? CO TO ZA MAŁOLAT MNIE PRZESŁ#!$%@? NA ROZMOWIE?
PRACA W IT PRAWEM
Ahh ten LinkedIn xd
#it #pracbaza #praca #programista15k #ux #linkedin #rekrutacja #hr
PRACA W IT PRAWEM
Ahh ten LinkedIn xd
#it #pracbaza #praca #programista15k #ux #linkedin #rekrutacja #hr
Adamfabiarz +20
Na jednym forów motoryzacyjnych dostałem ,,gratulacje" w cudzysłowie, że kupiłem silnik litrowy 60 KM, a jeżdżę głównie w podróże (jazda miejska / aglomeracyjna odpowiada za max 20% moich przebiegów, z czego 1/4 poza moim miastem), z czego 80-90% tras (ponad 2/3 ogólnego przebiegu) robię na drogach szybkiego ruchu, gdzie pyrkam sobie na tempomacie 110-115 na prawym (i środkowym) pasie i w chwilowych porywach 116-120 na lewym.
Cóż...
Taki posiadałem budżet - 60
Cóż...
Taki posiadałem budżet - 60
Problem natury prądowej w samochodzie. Od jakiegoś czasu smaży mi się regularnie jeden bezpiecznik. Odpowiada za: Pompę wody (elektryczna), termostat, dwa czujniki wałków rozrządu i dwa czujniki fazy rozrządu.
Na początku wymieniłem alternator bo myślałem że nie ładuje aku, jakiś skok napięcia i cześć. Niedawno wymieniłem aku bo już był zjechany przez słabe ładowanie. Problem niestety nadal występuje.
Sprawdziłem dzisiaj podłączenia do tych sześciu komponentów za które odpowiada bezpiecznik i teoretycznie wyglądają ok (kable całe, wtyczki #!$%@? olejem ale to chyba nie jest przyczyną).
Mam diagramy ale jestem debilem i nie rozumiem ich zupełnie, znajdzie się dobra dusza która pomoże?
#elektrykasamochodowa #elektryka #mechanikasamochodowa #samochody #bmw #e60 #motoryzacja
Obstawiam problem z pompą wody, tam prąd jest największy. Tak właściwie, to dziwne że bezpiecznik od pompy i czujników wałków rozrządu jest ten sam ??
Jak problem nie występuje zawsze, musiałbyś włączyć funkcje max w mierniku, jeżeli posiadasz, i jeździć obserwować.
Tylko zobacz ile amper ma bezpiecznik, żebyś nie spalił miernika przy pomiarze. Te tańsze mają zazwyczaj około
Dam radę samą pompę ale chyba znalazłem przyczynę, choć nie jestem pewien czy to faktycznie może być winne. Zasilanie termostatu (na tej samej wiązce co pompy)