Wpis z mikrobloga

@Noxgate i bym się #!$%@?ł na pobocze i pieszych rozjeżdżał? Lub powolutku jechal mowiac ze przecież dziury są w drodze i trzeciego biegu niemogę wrzucić? A przecież oczywiste jest ze tak jechac się nie da. Korki Panie to jest utrapienie, przepisy przepisami ale ja przecież z innymi nie będę stał. Co za zjeb taką mała przepustowość skrzyżowania wymyślił.
@Nie_znany do uwzglednienia są konfort , zmotoryzowanych> pieszych>pedalarzy. Rożnie to jest rozwiązywane w innych miejscach. Nie zawsze pedalarze sa zawsze na piedestale.
@manjan: Co z tego? To z tego, że wybudowano drogę dla rowerów, która jest fatalnej jakości, tak trudno to zrozumieć? Drogi dla samochodów buduje się przestrzegając jakichś standardów, a drogi dla rowerów? Kawałek asfaltu albo kostki, krawężniki wystają, czy nie wystają, czy jest taka fala jak tutaj, nie ma znaczenia. I jeszcze ludzie l, którzy za to odpowiadają mówią, że wszystko jest tak jak powinno być. Wyobrażasz sobie coś takiego na
@enaeref: no ale co szkodzi puścić tę DDR niżej? Albo zrobić najazdy? Drogi dla samochodów w żadnym miejscu nie mają co kawałek wyniesień do każdej posesji, a samo postawienie progów zwalniających to łojojojoj moje zawieszenie. To na zdjęciu to jest bubel, który w ogóle nie powinien być dopuszczony w warunkach technicznych ustawowo czy w rozporządzeniu. No ale urzędnik tu jeździć przecież nie będzie na rowerze, to może być #!$%@?.
@Noxgate: Jak DDR jest dobra i nie zmienia co kilkaset metrów strony, to ja mimo wszystko jestem zwolennikiem DDR. Nikt się nie zagapi i w Ciebie nie wjedzie, jak masz pas rowerowy, to nagle nie istnieje 1m odstępu przy wyprzedzaniu, można spokojnie jechać parami i pogadać, a i starsi czy po prostu mniej wprawieni w jeździe bardziej komfortowo się jednak czują na DDR niż nawet na pasie.

@enaeref: no to
@Nie_znany a może te hopki są właśnie po to zeby roweżyści niezapoierdalali przy wjazdach i wyjazdach z posesji? Tak dla bezpieczesntwa. Wiesz jak garby na drodze samochodowej. Kto patrzy na znaki.