Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
Halo, czy jest jakiś sposób na mocną poprawę pamięci i koncentracji?
Mam ogromne problemy z pamięcią, z roku na rok albo coraz bardziej na nie zwracam uwagę, albo są one coraz większe. Trwa to odkąd pamiętam (xD) A skupić to się w ogóle nie potrafię. Sądząc po objawach, to dość możliwe że jest to #add ale nie wiem, nie znam się.

Słyszałem o mindfulness, słyszałem o różnych tabletkach, medytacji, a nawet słyszałem że dieta jakaś specjalna na to ma ogromny wpływ. Ale pytam co faktycznie działa, a nie co ma dobry marketing.

#zdrowie #medycyna #mozg #medytacja #mindfulness #farmacja #pytaniedoeksperta #dieta
  • 35
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Borntobefit: Sprawdzę, dzięki. Cukier i tak planuję wyrzucić dla zdrowia haha
A co do medytacji to z tego co wiem, to są różne rodzaje. No i skąd wiesz że pomagają? Testowałeś? Jeśli tak to jak wrażenia?

@Geeza: Nie, nic a nic. A jakie są w porządku?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Geeza: O ale super. Wielkie dzięki :3 Fajnie, że są to artykuły pisane przez lekarzy a nie copywriterów xd Chyba będę musiał spróbować w takim razie

@Quoluz: O, to powodzenia Miras. Nie usunę, luzik
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Geeza: Właśnie odnośnie suplementów to dużo wpisów które czytałem wyglądało mocno jak typowe marketingowe wpisy do konkretnego produktu. Dlatego wolałem tu zapytać

@rogaty_weles: Chcę to zrobić z czasem, ale wolę spróbować na własną rękę na początek. Bo może faktycznie jakieś suple wystarczą

@Quoluz: Dzięki :3 spróbuję poczytać, ale nie wiem czy dam radę bo nie mogę książek czytać. Nawet takich, które mnie bardzo ciekawią i koniecznie chcę je przeczytać.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0