Wpis z mikrobloga

I cyk, kolejna iteracja mojej hack'n'slasho-przygodówki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W poprzednim poście Tutaj dostałem sporo fajnego feedbacku.

Od tego czasu:
-Dodałem mechanikę wspinania się (są niedociągnięcia)
-Puszczanie fireballi
-Poprawiłem ogólną jasność
-Zrezygnowałem z nadmiernej zabawy cieniem i światłem
-Dodałem wsparcie dla urządzeń mobilnych (soft d-pad + optymalizacja tekstur i performance'u)
-Masa drobnych poprawek

Co sądzicie?
#dobrazmiana ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gry #gamedev #tworczoscwlasna #unity3d
ZajebistyMamSzaliczek - I cyk, kolejna iteracja mojej hack'n'slasho-przygodówki ( ͡° ...
  • 12
@PIKUSP: Myślę, że to wina gier które sprawdzałeś, albo twoich preferencji. Są bardzo dobre gry robione na tym silniku jak np:
Shadow Tactics: Blades of the Shogun
Inside
Hollow Knight
Ori and the Blind forest
@PIKUSP: ale wiesz, że silnik ma bardzo mały wpływ jako tako na samą grę? to zawsze jest śmieszne, że ludzie którzy nigdy nie tworzyli żadnej gry gadają o silnikach, bo mają doświadczenie z grania. Granie w gry, a tworzenie to coś innego. Unity to popularny silnik, więc normalną koleją rzeczy jest to, że powstaje tak wiele kiczowatych w nim gier. Gdyby frostbite czy inny silnik AAA był szerokodostępny, to też byś
@ZajebistyMamSzaliczek: dużo lepiej jak jest trochę jaśniej. Ale nie rezygnowałbym tak całkiem ze świateł padających na podłoże bo teraz ten miecz np. jest mocno kontrastowy. Nie wiem czy jest zrobiony po prostu kolorem HDR, ale przysłania i przytłacza postać gracza. Tak duża poświata zaburza też jego geometrię, nie wydaje się długi tylko okrągły i to nie pozwala pokazać pełni animacji. A wiadomo że i tak ciężko zrobić fajną animację na małych