Wpis z mikrobloga

@G_Addams: Tez jest baaardzo duzo trików których twórcy muszą wykorzystywać by tak ładnie gry wyglądały, gdyby konsola była mocniejsza to np nie trzeba by było ładować do pamięci setki razy tej samej grafiki trawy. mniej trików = mniejszy koszt wytwarzania gry, mniejszy koszt optymalizacji itp itd
@Marek1991: No i gdyby nie konsole (wez tez po uwage, ze gra miala premiere znacznie wczesniej niz wyszla na PC) to by wygladalo tak jak na modach i tylko topwe sprzety by to uciagnely. Zobacz ze zawsze pod filmikami z uzyciem tych modow ludzie pisza, ze na ich kompie to 10 fps by bylo.
@StrasznyJanusz: chodzi mi o koszt produkcji gry, jeśli łatwiej ją stworzyć = mniej programistów = mniej bugów, mniej wydanej kasy i możliwość optymalizacji kosztów. Może nowa generacja spowoduje że będzie mniej mikropłatności, DLC które wychodzą po tygodniu i innych dziwnych praktyk które się pojawiają by gra się zwróciła (Na spadek cen nie licze).

Jest jeszcze kwestia 60 klatek brakuje mi ich na ps4, bloodborne byłby naprawdę przecudną grą gdyby miał te
@dielel_: myślę że kwestia mikropłatności nie jest w żaden sposób powiązana z kosztami produkcji, bardziej z maksymalizacją dochodów :)

Słyszałem za to że będzie łatwiej produkować gry na PS5 z czym dokładnie jest to związane nie wiem, ale może właśnie z brakiem takiej kompresji jak na obecną słabszą generację - większą swobodą - związaną z większą mocą ?