Wpis z mikrobloga

Potem kiedyś będzie pytanie o kwadraty i romby, a dzieciak napisze w odpwiedzi "czworokątów" i #!$%@? xD


@radziuxd: akurat każdy wróbel to też ptak, a nie każdy czworokąt to kwadrat lub romb, więc twój przykład nie jest analogiczny do tej sytuacji
@radziuxd: no właśnie odpowiedzi takiej jak w twoim przykładzie można się śmiało czepiać, bo jedno nie było podzbiorem drugiego, więc to wbrew twojemu zamierzeniu niczego nie udowodniło. To po prostu z dupy przykład.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kolnay1:
po prostu #!$%@? jak pytają ile zostało ptaków to odpowiadasz ile zostało ptaków (nie wróbli, kawek, gawronów). Po to jest pole na odpowiedź, żeby dziecko wyraźnie odniosło się do zadanego pytania. To jest na prawdę tak proste, że dla mnie ten wątek to jedno wielkie X #!$%@? D.

Kto w ogóle daje #!$%@?, bo dziecko dostało PIĘĆ MINUS.
@radziuxd: Słuchaj, to naprawdę proste do ogarnięcia i wystarczy odrobina logicznego myślenia.

Załóżmy, że odpowiedź nauczyciela jest poprawna i na drzewie zostało 11 ptaków (choć można mieć do tego wątpliwości, bo całe zadanie jest kiepsko napisane). Z treści wiemy, że na drzewie było 18 wróbli i 7 ptaków odleciało. W związku z tym z założenia wynika, że na drzewie innych ptaków niż wróble nie było i zostało 11 ptaków, które są
jest napisane 18 wróbli to siedziało 18 wróbli i ani jednego innego ptaka mniej czy więcej. Odleciało 7 ptaków, czyli 7 wróbli bo innych gatunków nie było


@LukasDiesel: dlaczego zakładasz, że na lekcjach matematyki dodatkowo konieczna jest znajomość biologii?