Wpis z mikrobloga

Przyszedł czas na wymodelowanie głównego budynku dla moda #torkielce do gry #assettocorsa #acleague przez #aclmodteam (pod tym tagiem można śledzić postępy więc zapraszam do obserwowania)

Dziś, czyli kilka dni po położeniu nitki dla małej pętli przez @RealAKP, zacząłem modelować budynek główny, przy okazji pobawiłem się w #render w #blender :)

Rozpocząłem od zrobienia małego planu, dostępnego pod tym linkiem: https://i.imgur.com/O4ZUGPp.png , który przerzuciłem do blendera i na jego podstawie wymodelowałem szkielet budynku https://i.imgur.com/VJqp7Dd.png , dodałem barierki i kilka szczegółów po to, aby uzyskać taki efekt jak widać w zdjęciu umieszczconym we wpisie. Czeka mnie dodanie kilku garaży, szczegółów i oczywiście teksturowanie, ale to już z górki, ważne, że szkielet jest. Największym problemem jest słaba dostępność materiałów, na szczęście @Mokrysedes nas ratuje w tej kwestii wysyłając nam różne zdjęcia z toru

Tutaj jeszcze render RAW i zabawa z DOFem.
https://i.imgur.com/comlM8O.png < troche szumu jest, nie walczyłem z tym za bardzo
https://i.imgur.com/kqzNkIn.jpg < tutaj trochę się DOFem pobawiłem

#gamedev < taguję, może ktoś się zainteresuje.
ryczek02 - Przyszedł czas na wymodelowanie głównego budynku dla moda #torkielce do gr...

źródło: comment_dk2QzXCy6q15Ts8Ckzbcm3sTHhlJqIkK.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz