Wpis z mikrobloga

@mrMarshalX: @2096: Nie wiem skąd zdziwienie przebiegiem? Jak na niemcy to normalny. Sam kupiłem na jesieni 3 latka z przebiegiem 162kkm, polski salon (mondeo mk4 2013, listopad) i wolę dużo bardziej takiego, który latał i nie jest zastany. Oglądałem jeszcze kilka innych nawet z przebiegiem 80kkm i ale wszystko zamulone w mieście. Autko z trasy to zupełnie coś innego.
Dla porównania służbowe sprzedaję z przebiegami ok 500-600kkm (4-5 lat) i
  • Odpowiedz
@webster90: tylko czy istnieje taka granica że naprawa przekroczy jego wartość. jak się dba to prawie każda rzecz będzie służyła bardzo długo (chociaż wiadomo jak to dziś jest).
  • Odpowiedz
@frems naprzykladzie dostawczych mogę Ci powiedzieć, że jest to ok 400-500kkm bez awarii a potem standardowo skrzynia, jakiś wtrysk, parę zaprawek, zamówić nowe i dopóki nie przyjdzie to jeździć tym.
  • Odpowiedz
@turborafi: no popatrz, a u mnie ten silnik już nakręcił 280tys i rozrządu nie trzeba się bać, jeśli się serwisuje w aso bmw (nawet auto z reichu z 2 ręki), oni przeprowadzają akcje serwisowe, w zeszłym roku sami zadzwonili, dali auto zastępcze i w 1dzień wymienili. Po wymianie stwierdzili, że i tak było jak narazie wszystko ok, ale teraz ma się pewność i spokój
  • Odpowiedz
Nie wiem ale ja tam wole przynajmniej na razie moje stare E39,przynajmniej jak coś jebnie to nie muszę brać pozyczki na naprawę,właśnie odebrałem auto od mechanika 748zl a nie 7748zl( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
ale serio taki przebieg w 4-letnim aucie? Ktoś nim jeździł dookoła równika?


@mrMarshalX 120-140k to jest standardowy przebieg dla 3-4 letniego flotowego auta.

Stąd taka beka z Januszy, którzy wierzą, że 10 letnie kombi w dieslu ma 189k przebiegu xD
  • Odpowiedz