Wpis z mikrobloga

Porsche 991.2 Carrera 4S Cabriolet (2015-...)
3,0l B6 twinturbo 420KM
0-100 km/h - 4,4s (4,2s ze skrzynią PDK)

Względem poprzednika. Silnik został zmniejszony z 3.8l i uturbiony. Jest to pierwsza generacja, Carrery z turbiną. Auto jest teraz nieznacznie szybsze i z pewnością ratuje więcej zwierzątek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Porsche oferuje obecnie 22 różne wersje modelu 911, więc trzeba się lepiej przyjrzeć, żeby rozpoznać jaki dokładnie to model. Model S od bez S można rozróżnić chyba jedynie po podwójnych końcówkach układu wydechowego (co tu akurat bierze w łeb bo koleś kupił opcjonalny wydech sportowy). A wersję 4 rozpoznać można od paru generacji po czerwonej listwie pomiędzy światłami. W wersji 991 jest ona również światłem stopu.

Wyciąg z cennika:
Podstawowa Carrera (bez S) to wydatek 482 030 PLN. Za wersję S trzeba zapłacić już 550 850 PLN. Dołożenie napędu na 4 koła (czyli wersja 4S) to kolejne 36 000 PLN, a za ceny wersji niniejszej 4S Cabriolet zaczynają się od 649 570 PLN.

I to tylko ceny podstawowe, za które praktycznie nic się nie dostaje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z opcji auto ze zdjęcia ma sportowy wydech, za który trzeba dopłacić 13406 PLN. Skrzynia PDK to wydatek 18 058 PLN.

------------------------------------------------------------------------
#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj

#carspotting #carboners #porsche #911 #991.2 #carrera4s #londyn #vagboners
Pobierz superduck - Porsche 991.2 Carrera 4S Cabriolet (2015-...)
3,0l B6 twinturbo 420KM
0-1...
źródło: comment_rbTK7ZoRkWLnQFxXDjITOQXNHT2G9KFo.jpg
  • 10
@superduck: szkoda że je tak wykastrowali, zawsze lubiłem te n/a boxery w Porsche z konkretną pojemnością
ale wiem, downsizing, takie mamy czasy, polarne niedźwiadki, globalne ocieplenie, dziura ozonowa, emisja spalin, ekologia, smog, blabla yada yada...