Wpis z mikrobloga

@sorek: nie cewki tylko fajki.konstrukcja samych cewek jest praktycznie bezawaryjna. Uszkodzeniu ulegają dopiero jak jakiś Janusz jeździ z padnieta fajka/świecą. Temu właśnie od m52 zapobiega komputer rozlaczajac zapłon na danym cylindrze.
@sorek: Wykrec swiece przede wszystkim i je obejrzyj. Do lpg sa po prostu specjalne drozsze. My mamy ngk bkr6ek i dziala jak laleczka. U nas zero problemow z odpalaniem. Swiece juz mozna profilaktycznie juz wymienic. Jesli jednak auto odpala to raczej nie swiece. Poprzeczyszczaj wszystko kontaktem na polaczeniach. Fajki sa najmniej podejrzane.
Zamien cewki miejscami- "zle" za dobre i sprawdz na kompie czy cylindry ida za cewkami. Jezdzisz gdzies na kompa
@sorek: Jak cewki będą ok, wykręcasz świece i sprawdzasz czy górna część świecy(ta biała z napisami) nie jest okopcona, bo przeważnie jak fajka ma przebicie to ta górna część jest lekko okopcona(nie zawsze), następnie sprawdzasz dolną część świecy jaki ma odcień, powinna mieć odcień lekko kakaowy/rudawy, jeśli jest czarny, ma grudki lub zalana to świece są do wymiany.