@BobekNierobek: Dokładnie (╯︵╰,)
Nie miałbym nic przeciwko, gdyby zachowywali się w porządku i poinformowali o tym na stronie, a nie wrzucali w opisie błędne informacje, że gwarancja do 10 lat, które po moich mailach magicznie zniknęły ze strony :))
Chociaż z tego co dziś widziałem nie usunęli ze wszystkich stron produktów, co z resztą jest na końcu artykułu.
Strasznie mnie boli, że sklepy mogą fałszywie coś opisywać
Nie miałbym nic przeciwko, gdyby zachowywali się w porządku i poinformowali o tym na stronie, a nie wrzucali w opisie błędne informacje, że gwarancja do 10 lat, które po moich mailach magicznie zniknęły ze strony :))
Chociaż z tego co dziś widziałem nie usunęli ze wszystkich stron produktów, co z resztą jest na końcu artykułu.
Strasznie mnie boli, że sklepy mogą fałszywie coś opisywać
Dzięki za pomoc w wykopaniu tego wpisu:
https://wykop.pl/link/7223679/historia-nieudanej-reklamacji-w-sklepie-hansloren-prosba-o-wykopefekt
Tl;dr:
Sklep Hansloren kupował/ kupuje produkty od dystrybutora z Niemiec (nie z polskiej dystrybucji) i sprzedaje je w Polsce. Efektem tego jest problem z egzekwowaniem gwarancji.
Dodatkowo na stronie internetowej Hansloren zamieszcza nieprawdziwe informacje o gwarancji wynoszącej 10 lat na produkty marki Schock (usunął te informacje po naszych mailach).
Dzisiaj zacząłem baczniej przyglądać się opiniom tego sklepu na Google