Kurde, niby wszystko fajnie a jednak coś tu nie gra ( ͡° ʖ̯ ͡°)
- 9
Też marzyliście o poważnej pracy w poważnym instytucie przy poważnej uczelni nad poważnymi tematami bazując na danych od 19 latka?
( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
#heheszki
( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
#heheszki
- 4
artykuł z rozmowy z twórcą bazy danych na komputer świat:
www.komputerswiat.pl/aktualnosci/internet/lockdown-w-polsce-w-oparciu-o-dane-zebrane-przez-19-latka-dzialania-rzadu-opieraja/bjbnb6b
www.komputerswiat.pl/aktualnosci/internet/lockdown-w-polsce-w-oparciu-o-dane-zebrane-przez-19-latka-dzialania-rzadu-opieraja/bjbnb6b
- 0
Ej Mati, jednak źle wpisaliśmy do excela
dobra #!$%@? już zostaw tak
- 3
Wczoraj byłem w górach i zrobiłem fajną fotkę. Najgorsze jest to że chmury zasłoniły szczyt i nie było pełni widoków (╯︵╰,)
- 15
Hej, dodałem do gry menu kontekstowe i sprawdza się świetnie. Znacznie wygodniejsza opcja niż budowanie z wyskakującego okienka.
Niby mała rzecz a poprawia wygodę obsługi niesamowicie ʕ•ᴥ•ʔ
#gamedev
______________________
#idleindustry - nazwa kodowa projektu i hashtag do obserwowania dalszych postępów
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił co mają robić!
A teraz wróciłem na etat i grę robię po godzinach (╯
Niby mała rzecz a poprawia wygodę obsługi niesamowicie ʕ•ᴥ•ʔ
#gamedev
______________________
#idleindustry - nazwa kodowa projektu i hashtag do obserwowania dalszych postępów
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił co mają robić!
A teraz wróciłem na etat i grę robię po godzinach (╯
- 0
@draculeq: Giera idzie w dobrą stronę! coraz bardziej mi się podoba, kiedy będzie coś do ogrania?
Jedynie co to UI stylistycznie jest do d... sorki. Ale mechanika świetna.
Edit: te kolory kojarzą mi się po prostu z jakimś internetowym szkolnym dzienniczkiem, albo stroną rządową
Jedynie co to UI stylistycznie jest do d... sorki. Ale mechanika świetna.
Edit: te kolory kojarzą mi się po prostu z jakimś internetowym szkolnym dzienniczkiem, albo stroną rządową
- 0
@cometa93: Dzieki!
Wiem że kolorki do dupy bo sam je wybierałem, a znam swoje zdolności kolorystyczne. Ale mam już dogadanego grafika który mi ogarnie kolorki do UI żeby były bardziej znośne
Wiem że kolorki do dupy bo sam je wybierałem, a znam swoje zdolności kolorystyczne. Ale mam już dogadanego grafika który mi ogarnie kolorki do UI żeby były bardziej znośne
- 14
Siemka, miałem do końca poprzedniego roku robić open betę jednak moje ambicje poszybowały w górę i z kilkoma pierwszymi testerami szlifuję żeby gra była bardziej przystępna i przyjemniejsza.
Dzisiaj zmieniam kompletnie mapę ponieważ tamta okazała się mieć zbyt małe wyspy i nie dało się na niej wyciągnąć potencjału gry. A przy okazji podzielę się z wami jak wygląda całkiem wygodny i szybki proces edycji w moim edytorze.
Nerd stuff:
Edytor mam jako
Dzisiaj zmieniam kompletnie mapę ponieważ tamta okazała się mieć zbyt małe wyspy i nie dało się na niej wyciągnąć potencjału gry. A przy okazji podzielę się z wami jak wygląda całkiem wygodny i szybki proces edycji w moim edytorze.
Nerd stuff:
Edytor mam jako
- 16
Ahoy!
Sporo czasu upłynęło od ostatniego wpisu ale to nie znaczy że nic nie robiłem. Jest wręcz odwrotnie, zamknąłem temat assetów 3D, dużo czasu spędziłem nad usprawnieniami UX i rozbudowałem grę w głąb.
Minął już rok odkąd zacząłem robić grę. Choć początkowo planowałem robienie jej "aż skończę", to jednak zdecydowałem, że wystartuję z Early Access na GooglePlay. Stwierdziłem tak, ponieważ mam za małe siły przerobowe robiąc ją tylko po godzinach oraz dlatego
Sporo czasu upłynęło od ostatniego wpisu ale to nie znaczy że nic nie robiłem. Jest wręcz odwrotnie, zamknąłem temat assetów 3D, dużo czasu spędziłem nad usprawnieniami UX i rozbudowałem grę w głąb.
Minął już rok odkąd zacząłem robić grę. Choć początkowo planowałem robienie jej "aż skończę", to jednak zdecydowałem, że wystartuję z Early Access na GooglePlay. Stwierdziłem tak, ponieważ mam za małe siły przerobowe robiąc ją tylko po godzinach oraz dlatego
@draculeq: A nie probowales na pol etatu? Jestem po prostu ciekawy :)
- 1
@PieceOfShit: O! Grałem w to kiedyś, fajna gra. Ale nie wiem czy znajdzie się dużo podobnych rzeczy :)
- 22
Elo elo!
Jako że gra będzie 3D, a robię ją na mobile to chcę żeby jak najwięcej osób było w stanie w nią zagrać mimo że biznesowo to pewnie i tak nie ma żadnego sensu.
No ale w jaki sposób zrobić żeby gra 3D działała na niewydajnych telefonach?
Ano będę trochę oszukiwał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zrobiłem system który podczas oddalania zmienia modele obiektów 3D na płaskie sprity
Jako że gra będzie 3D, a robię ją na mobile to chcę żeby jak najwięcej osób było w stanie w nią zagrać mimo że biznesowo to pewnie i tak nie ma żadnego sensu.
No ale w jaki sposób zrobić żeby gra 3D działała na niewydajnych telefonach?
Ano będę trochę oszukiwał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zrobiłem system który podczas oddalania zmienia modele obiektów 3D na płaskie sprity
- 3
@draculeq: Spróbuj może coś al'a "Mode 7" ;) Taka mała optymalizacja.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mode_7
https://en.wikipedia.org/wiki/Mode_7
- 2
@draculeq: Podrzucę ci jeszcze jeden ciekawy pomysł z gry NIUM,.... może się przyda w przyszłości
Wprawdzie gamamaker ale koncept ciekawy
http://www.like100bears.com/writing/2d-3d-in-gamemaker-studio
P.s. Filmik od 40m:07s
Wprawdzie gamamaker ale koncept ciekawy
http://www.like100bears.com/writing/2d-3d-in-gamemaker-studio
P.s. Filmik od 40m:07s
- 20
Elo!
Jak wcześniej wspominałem jedną z głównych mechanik ma być zarządzanie tym jak będą ustawione konkretne rodzaje budynków na mapie.
Robię to w ten sposób że mam miasta (siła robocza), fabryki (produkcja), sklepy (automatyczna sprzedaż) oraz centra odkryć (rozwój). Budynki do działania potrzebują siły roboczej z sąsiadującego pola (miasta). Dodatkowo miasta mają właściwość transportu produktów do sklepu tak aby umożliwić posiadanie zagłębia fabryk a gdzieś dalej jednego sklepu który wszystko będzie sprzedawał.
Jak wcześniej wspominałem jedną z głównych mechanik ma być zarządzanie tym jak będą ustawione konkretne rodzaje budynków na mapie.
Robię to w ten sposób że mam miasta (siła robocza), fabryki (produkcja), sklepy (automatyczna sprzedaż) oraz centra odkryć (rozwój). Budynki do działania potrzebują siły roboczej z sąsiadującego pola (miasta). Dodatkowo miasta mają właściwość transportu produktów do sklepu tak aby umożliwić posiadanie zagłębia fabryk a gdzieś dalej jednego sklepu który wszystko będzie sprzedawał.
- 16
Po dłuższej przerwie (1.5roku) wróciłem do robieniem kolejnej własnej gry! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Po wydaniu #assvspirates na steam wiem że nie zamierzam prędko dla siebie robić kolejnej gry multiplayer. Mam tez dużo przemyśleń na temat tamtej gry i procesu ale to na inny temat ;)
Tym razem zdecydowałem zrobić coś znacznie mniejszego. Sam, z mobilkami jako głównym targetem. Moją mocną inspiracją dla nowego projektu był Reactor,
Po wydaniu #assvspirates na steam wiem że nie zamierzam prędko dla siebie robić kolejnej gry multiplayer. Mam tez dużo przemyśleń na temat tamtej gry i procesu ale to na inny temat ;)
Tym razem zdecydowałem zrobić coś znacznie mniejszego. Sam, z mobilkami jako głównym targetem. Moją mocną inspiracją dla nowego projektu był Reactor,
- 1
@draculeq: życzę powodzenia! btw. co stoi na przeszkodzie, aby zrobić z mapy planetę - kulę?
- 2
Halo! pomocy #blender
Mam sobie model z teksturą i chce wyrenderować teksturę + ao + cienie na inną teksturę. W jaki sposób mogę powiedzieć blenderowi gdzie (na którą teksturę) ma renderować? Nigdzie w opcjach renderu tego nie ma. A blender ciągle nadpisuje mi moją teksturę z kolorem. Parę razy udało mi się na pałę go zmusić do renderu na innej teksturze niż kolor ale ciągle nie mam pojęcia jak to osiągnąłem :/
Mam sobie model z teksturą i chce wyrenderować teksturę + ao + cienie na inną teksturę. W jaki sposób mogę powiedzieć blenderowi gdzie (na którą teksturę) ma renderować? Nigdzie w opcjach renderu tego nie ma. A blender ciągle nadpisuje mi moją teksturę z kolorem. Parę razy udało mi się na pałę go zmusić do renderu na innej teksturze niż kolor ale ciągle nie mam pojęcia jak to osiągnąłem :/
@draculeq: coś w tym stylu
- 2
@draculeq: @draculeq: Blender wypieka na plik rastrowy, który jest aktywny w node edytorze (tzn. podświetlony na żółto - u Ciebie 'batte.. cośtam'). Musisz dodać nowego noda z nową bitmapą. Na nowej bitmapie oczywiście siatkę UV rozkładasz osobno, jeżeli źródłowo mapowałeś przez kafelkowanie (kubiczne, walcowe czy inne.). Tą teksturę do wypieku musisz dodać w każdym materiale.
- 10
- 13
Yo! W ten weekend zrobiłem grę na game jamie która zajęła pierwsze miejsce ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Gra jest dostępne na Itch.io oraz na GPlay. Warto nadmienić że:
W ten weekend odbył się amJam w Katowicach. Brało w nim udział dziesięć zespołów z różnych polskich firm game devowych.
Jako że ciężko było nas wyrwać z piwnicy to przynajmniej zespół nazwaliśmy po naszemu: "( ͡° ͜ʖ
Gra jest dostępne na Itch.io oraz na GPlay. Warto nadmienić że:
W ten weekend odbył się amJam w Katowicach. Brało w nim udział dziesięć zespołów z różnych polskich firm game devowych.
Jako że ciężko było nas wyrwać z piwnicy to przynajmniej zespół nazwaliśmy po naszemu: "( ͡° ͜ʖ
- 4
Cotenwykop, oh wait... Conowego
#conowego
#conowego
- 14
Siemka gamedevowe mireczki i mirkówny!
Tradycyjnie już zapraszam wszystkich zainteresowanych na darmowe ( #cebula ) wykłady weteranów polskiego gamedevu - GameDevFest #5 na warszawskiej polibudzie
Już w tą środę odbywa się pierwsze z 4 spotkań.
Grafik spotkań jest następujący:
Wszystko odbywa się na wydziale EITI w sali 164 w godzinach od 19:00 do ok 21:30.
A po wszystkim zapraszamy oczywiście na PIWO!
#gamedev #warszawa #polibuda #gamedevfest #polygon #studia #wiedzmin3 #indiedev
Tradycyjnie już zapraszam wszystkich zainteresowanych na darmowe ( #cebula ) wykłady weteranów polskiego gamedevu - GameDevFest #5 na warszawskiej polibudzie
Już w tą środę odbywa się pierwsze z 4 spotkań.
Grafik spotkań jest następujący:
Wszystko odbywa się na wydziale EITI w sali 164 w godzinach od 19:00 do ok 21:30.
A po wszystkim zapraszamy oczywiście na PIWO!
#gamedev #warszawa #polibuda #gamedevfest #polygon #studia #wiedzmin3 #indiedev
- 4
- 17
Ahoy Mirki!
Kolejna edycja GameDevFest na Warszawskiej politechnice przed nami, a wstęp jak zawsze za free ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Nie wiesz jeszcze czym jest #gdf ?
Jest to cykl wykładów i spotkań z wyjadaczami branży #gamedev
Harmonogram tegorocznej edycji:
10 maja - Karol Zajączkowski (11 bit studios) + Joanna Buganik (QLOC): Wydarzenie FB
17 maja - Rafał Zaremba (Lichthund) + Paweł Jędrysiak (Digital Melody): Wydarzenie FB
24
Kolejna edycja GameDevFest na Warszawskiej politechnice przed nami, a wstęp jak zawsze za free ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Nie wiesz jeszcze czym jest #gdf ?
Jest to cykl wykładów i spotkań z wyjadaczami branży #gamedev
Harmonogram tegorocznej edycji:
10 maja - Karol Zajączkowski (11 bit studios) + Joanna Buganik (QLOC): Wydarzenie FB
17 maja - Rafał Zaremba (Lichthund) + Paweł Jędrysiak (Digital Melody): Wydarzenie FB
24
- 0
- 3
- 1
- 0
@Sanderalek: dołącz też na Teamspeaka i przeczytaj opis kanału Przedpokój - tam jest mała instrukcja jak się do nas dostać :)
draculeq via Android
- 2
Hej mirki, jest jakis taki chyba ukrainski albo rosyjski teledysk gdzi grupa facetow w strojach ludowych tanczy. Pomozecie znalezc?
#muzyka
#muzyka
Grzegorz
- Freelancer/Gamedeveloper Unity3d Twórca Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150
- Warszawa
- http://www.deadbitgames.com/blog
Gra niestety nie ma trybu singleplayer, co też na pewno było jednym z gwoździ do jej trumny. Więc jak nie macie znajomych to nie pogracie. Ale działa multi na jednym kompie i przez neta. Najlepiej się gra w 4 osoby.
Tu
@Rewowler_Ocelot: @mohawk: Wysłałem kodziki na pw