Wpis z mikrobloga

Halo! pomocy #blender

Mam sobie model z teksturą i chce wyrenderować teksturę + ao + cienie na inną teksturę. W jaki sposób mogę powiedzieć blenderowi gdzie (na którą teksturę) ma renderować? Nigdzie w opcjach renderu tego nie ma. A blender ciągle nadpisuje mi moją teksturę z kolorem. Parę razy udało mi się na pałę go zmusić do renderu na innej teksturze niż kolor ale ciągle nie mam pojęcia jak to osiągnąłem :/
  • 7
@purpleyaoguai: Chyba za mało dokładnie napisałem problem bo chyba nie tak zrozumiałeś.
Robie low poly i dla optymalizacji upycham wszystko w jedną teksturę, Normalek itp w ogóle nie mam. Więc, mam teksturę z kolorami i teraz chcę wypalić ten kolor razem z ao i cieniem na jedną teksturę tak żeby potem w silniku korzystać z unlit i mieć ładne mięciutki cienie i kolory.
Problem mam z tym żeby blender wyrenderował mi
@draculeq: @draculeq: Blender wypieka na plik rastrowy, który jest aktywny w node edytorze (tzn. podświetlony na żółto - u Ciebie 'batte.. cośtam'). Musisz dodać nowego noda z nową bitmapą. Na nowej bitmapie oczywiście siatkę UV rozkładasz osobno, jeżeli źródłowo mapowałeś przez kafelkowanie (kubiczne, walcowe czy inne.). Tą teksturę do wypieku musisz dodać w każdym materiale.