Aktywne Wpisy
Kismeth +217
Ja tylko przypomnę, że z braku tlenu, w smrodzie gówna, moczu i potu obcych facetów, w puszce wielkości schowka na miotły zmarł gość, który miał tyle kasy, że:
1. Mógłby sobie kupić własną wyspę na Oceanie Indyjskim/Spokojnym, czy na morzu Karaibskim np.
2. Mógłby sobie zbudować kopię 1:1 takiego Titanica według oryginalnych planów.
3. Mógłby go zatopić tak jak Titanica, tyle że w ciepłych, płytszych, czystych i przejrzystych wodach.
4. Mógłby robić
1. Mógłby sobie kupić własną wyspę na Oceanie Indyjskim/Spokojnym, czy na morzu Karaibskim np.
2. Mógłby sobie zbudować kopię 1:1 takiego Titanica według oryginalnych planów.
3. Mógłby go zatopić tak jak Titanica, tyle że w ciepłych, płytszych, czystych i przejrzystych wodach.
4. Mógłby robić
trebeter +161
Mam sobie model z teksturą i chce wyrenderować teksturę + ao + cienie na inną teksturę. W jaki sposób mogę powiedzieć blenderowi gdzie (na którą teksturę) ma renderować? Nigdzie w opcjach renderu tego nie ma. A blender ciągle nadpisuje mi moją teksturę z kolorem. Parę razy udało mi się na pałę go zmusić do renderu na innej teksturze niż kolor ale ciągle nie mam pojęcia jak to osiągnąłem :/
Jak mogło mi się to wcześniej udawać bez zaglądania do node editora?
Robie low poly i dla optymalizacji upycham wszystko w jedną teksturę, Normalek itp w ogóle nie mam. Więc, mam teksturę z kolorami i teraz chcę wypalić ten kolor razem z ao i cieniem na jedną teksturę tak żeby potem w silniku korzystać z unlit i mieć ładne mięciutki cienie i kolory.
Problem mam z tym żeby blender wyrenderował mi