#pkobp Jakie rozwiązanie proponuje bank na wypadek utraty/zgubienia urządzenia do którego przypisana jest aplikacja skoro przy instalacji aplikacji ipko na nowym urządzeniu czy próbie logowania przez stronę banku trzeba dodać nowe urządzenie do zaufanych na starym? Mam rozumieć, że osoba która np: zgubiła smartfona zagranicą (w którym była również karta Sim z numerem przypisanym do konta) zostaje bez możliwości dostępu do bankowości elektronicznej?
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@przegrywNL W opisanej sytuacji zapraszamy do kontaktu z naszą infolinia. Konsultant pomoże zmienić narzędzie autoryzacyjne i przedstawi dostępne rozwiązania.
Hej Mirki i Mirabelki, szczególnie z tagu #oszukujo i #pkobp, miałem przed chwilą telefon z "banku", gdzie dwie obco brzmiące osoby tłumaczyły mi, że ktoś bierze na mnie właśnie kredyt i próbuje zmienić numer. Oczywiście zweryfikowałem ich i od razu zgłosiłem na infolinii banku, ale co ciekawe...
Wcale nie proponowali jak zwykle zainstalowania zdalnej aplikacji do ochrony mojego konta, tylko kazali mi wisieć na linii i udać się do najbliższej placówki
Wcale nie proponowali jak zwykle zainstalowania zdalnej aplikacji do ochrony mojego konta, tylko kazali mi wisieć na linii i udać się do najbliższej placówki
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@niejestemjutuberem Prosimy uważać na próby podszycia się pod pracowników banku. Jeśli korzysta Pan z IKO, w trakcie rozmowy możemy wysłać powiadomienie z danymi doradcy, z którym Pan rozmawia. Zachęcamy do korzystania z tej opcji.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwych sytuacji prosimy o kontakt z naszą infolinią: 800 302 302 / 81 535 60 60.
Więcej informacji o podszyciach znajdzie Pan na naszej stronie: https://pkobp.pl/klient-indywidualny/aplikacja-iko-ipko/bezpieczenstwo/jak-dziala-oszustwo-na-pracownika-banku.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwych sytuacji prosimy o kontakt z naszą infolinią: 800 302 302 / 81 535 60 60.
Więcej informacji o podszyciach znajdzie Pan na naszej stronie: https://pkobp.pl/klient-indywidualny/aplikacja-iko-ipko/bezpieczenstwo/jak-dziala-oszustwo-na-pracownika-banku.
Siema, zmieniłem telefon i ustawiałem wszystko na nowo w apce IKO tj płatności zbliżeniowe itd. gdy próbuję zapłacić zbliżeniowo telefonem będąc za granicą pobiera mi z konta złotówkowego, a nie walutowego (konto walutowe podpięte jest pod kartę), gdy place fizyczna kartą normalnie wsuwając ja w czytnik pobiera poprawnie z konta walutowego, ktoś wie co może być nie tak?
#pkobp
#pkobp
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@panbocian
@panbocian, gdy za granicą płacisz BLIKIEM zbliżeniowym, transakcja jest zawsze przeliczana na złotówki, bez opłaty za przewalutowanie i po kursie Mastercard. Karta wielowalutowa pozwala płacić bezpośrednio w walucie połączonego z nią konta walutowego, czyli np. płatności w euro obciążają rachunek walutowy prowadzony w euro bez żadnych przewalutowań, o ile na koncie walutowym zapewnisz wystarczające środki.
@panbocian, gdy za granicą płacisz BLIKIEM zbliżeniowym, transakcja jest zawsze przeliczana na złotówki, bez opłaty za przewalutowanie i po kursie Mastercard. Karta wielowalutowa pozwala płacić bezpośrednio w walucie połączonego z nią konta walutowego, czyli np. płatności w euro obciążają rachunek walutowy prowadzony w euro bez żadnych przewalutowań, o ile na koncie walutowym zapewnisz wystarczające środki.
- 1
Mirasy miałem konto w Mbanku, Żona tez. Chciałbym zalozyc konto w innym banku i zrezygnowac z tamtego. Jaki bank polecacie? W sumie zalezy mi tylko na jak najmniejszych oplatach za kartę/ wypłaty itp.
#mbank #banki
Jak jakis ma promkę za polecenie drugiej osoby to tez prosze o info ( ͡º ͜ʖ͡º) #januszebiznesu
#mbank #banki
Jak jakis ma promkę za polecenie drugiej osoby to tez prosze o info ( ͡º ͜ʖ͡º) #januszebiznesu
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@360obrot Do codziennego bankowania polecamy PKO Konto za Zero z wygodną aplikacją mobilną IKO. Otworzysz je szybko w IKO lub na naszej stronie:
https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/konta/konto-za-zero.
Zapraszamy!
https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/konta/konto-za-zero.
Zapraszamy!
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 1
@CherryJerry:
Jeśli są to nowe środki u nas, możesz skorzystać np. z promocji na Koncie Oszczędnościowym Plus z oprocentowaniem 5% w stosunku rocznym.
Informacje o koncie oraz ofertę naszych lokat sprawdzisz na stronie: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/oszczedzanie-inwestycje?filter=2
Jeśli są to nowe środki u nas, możesz skorzystać np. z promocji na Koncie Oszczędnościowym Plus z oprocentowaniem 5% w stosunku rocznym.
Informacje o koncie oraz ofertę naszych lokat sprawdzisz na stronie: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/oszczedzanie-inwestycje?filter=2
- 0
Istnieje opcja usuniecia odbiorcow w zakladce "przelew na telefon"?
#ipko
#ipko
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@CZUOWIEK
Aby usunąć odbiorcę z ostatnich przelewów na telefon, prosimy przytrzymać dłużej palcem wybraną osobę.
Aby usunąć odbiorcę z ostatnich przelewów na telefon, prosimy przytrzymać dłużej palcem wybraną osobę.
jakie polecacie konto firmowe dla spółki z o.o.?
wymagania:
Bez dziwnych opłat
Nie mbank (przez oplaty i dysryminacje polskich uzytkownikow)
Nie Pekao (skansen komunistyczny)
Bez krzaków typu nest czy velobank
#wlasnafirma #dzialalnoscgospodarcza #bankowosc #ing #pkobp
wymagania:
Bez dziwnych opłat
Nie mbank (przez oplaty i dysryminacje polskich uzytkownikow)
Nie Pekao (skansen komunistyczny)
Bez krzaków typu nest czy velobank
#wlasnafirma #dzialalnoscgospodarcza #bankowosc #ing #pkobp
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@bylembordo Zachęcamy do założenia konta. Na naszej stronie: https://pkobp.pl/firmy/konta/rachunki/pko-konto-firmowe/ - zapoznasz się z ofertą i i wybierzesz najlepszą opcję dla siebie.
- 0
jakie konto firmowe+prywatne polecacie z ładnym webUI i aplikacją mobilną? używam #mbank ale po 2 latach zaczęli mnie kasować za każdy przelew z konta firmowego na prywatne... IMO troche przesada xD a wole trzymać środki na koncie firmowym do którego nie mam podpiętej karty na telefonie itd. i zawsze przelewam na prywatne tuż przed zakupem..
#banki #programista15k
#banki #programista15k
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@bylembordo BLIK można powiązać z rachunkiem firmowym prowadzonym w złotówkach.
Aby korzystać z PKO i Inteligo w jednej aplikacji, prosimy o rejestrację IKO przy użyciu danych do logowania z serwisu iPKO. Gdy aplikacja będzie aktywna, można podpiąć konto Inteligo w ramach otwartej bankowości.
Szczegóły udostępniamy na stronie: https://pkobp.pl/klient-indywidualny/aplikacja-iko-ipko/open-banking
Aby korzystać z PKO i Inteligo w jednej aplikacji, prosimy o rejestrację IKO przy użyciu danych do logowania z serwisu iPKO. Gdy aplikacja będzie aktywna, można podpiąć konto Inteligo w ramach otwartej bankowości.
Szczegóły udostępniamy na stronie: https://pkobp.pl/klient-indywidualny/aplikacja-iko-ipko/open-banking
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 1
@bylembordo Dzięki podpięciu konta Inteligo w aplikacji IKO, udostępniamy podgląd salda i historii transakcji. Obecnie nie jest możliwe zlecanie przelewów z podpiętego konta.
Jak zrobić duży przelew natychmiastowy?
@EkspertPKO
@EkspertPKO
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@Palladyn400: limit pojedynczego przelewu natychmiastowego wynosi 3000 zł. Limit dzienny takich przelewów to 60000 zł.
Szczegóły: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/aplikacja-iko-ipko/przelew-natychmiastowy
Szczegóły: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/aplikacja-iko-ipko/przelew-natychmiastowy
- 1
Zauważyłem, że u mnie w banku (#bnpparibas ) wprowadzili opłate za transakcje bezgotówkowe będące przekazem pieniężnym w wysokości 4% od każdej transakcji i widzę, że nie mogę już przesyłać pieniędzy na revoluta (przynajmniej przez google pay), bo pobiera opłate. Czy jest jakiś sposób, żeby to obejść i wysłać w jakiś sposób kase na konto w revolucie za darmo? Ja nawet nie wiem czym jest, a czym nie jest przekaz pieniężny. Od razu
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@oski22 @EkspertPKO
W przypadku większości rachunków przelewy krajowe zlecane w IKO lub iPKO są bezpłatne.
W przypadku większości rachunków przelewy krajowe zlecane w IKO lub iPKO są bezpłatne.
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@oski22 @EkspertPKO
Prosimy o informację jakie masz u nas konto (np. PKO Konto za Zero lub PKO Konto dla Młodych).
Prosimy o informację jakie masz u nas konto (np. PKO Konto za Zero lub PKO Konto dla Młodych).
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@oski22: to zwykłe przelewy krajowe z Konta za Zero są bezpłatne.
- 0
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 1
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 1
@wojt95 @EkspertPKO
Dyspozycję zmiany daty spłaty możesz złożyć bezpłatnie w:- serwisie internetowym iPKO: Moje sprawy / Dyspozycje i zaświadczenia / Nowa dyspozycja / Pożyczki i kredyty / Zmiana dnia spłaty,- aplikacji mobilnej IKO: Więcej / Moje sprawy / Dyspozycje i zaświadczenia / Kredyty / Pożyczka gotówkowa - zmiana dnia spłaty.Nowy dzień spłaty pożyczki będzie obowiązywał od następnej raty. Najbliższa rata będzie pobrana w dotychczasowym terminie płatności, zgodnie z aktualnie obowiązującym harmonogramem spłaty.
Dyspozycję zmiany daty spłaty możesz złożyć bezpłatnie w:- serwisie internetowym iPKO: Moje sprawy / Dyspozycje i zaświadczenia / Nowa dyspozycja / Pożyczki i kredyty / Zmiana dnia spłaty,- aplikacji mobilnej IKO: Więcej / Moje sprawy / Dyspozycje i zaświadczenia / Kredyty / Pożyczka gotówkowa - zmiana dnia spłaty.Nowy dzień spłaty pożyczki będzie obowiązywał od następnej raty. Najbliższa rata będzie pobrana w dotychczasowym terminie płatności, zgodnie z aktualnie obowiązującym harmonogramem spłaty.
Ale się dałem naciąć na SCAM od PKO. Od początku.
Ujrzałem list na biurku, zapewne listonosz przyniósł i ktoś położył na moim biurku. W środku karta VISA Debit, pomyślałem że moja karta się kończy to przysłali mi nową. Swoją poprzednią mam chyba z 10 lat i już trochę zużyta to cieszyłem się i od razu ją aktywowałem w aplikacji. Następnego dnia moja druga karta sama się skasowała w aplikacji była to MasterCard
Ujrzałem list na biurku, zapewne listonosz przyniósł i ktoś położył na moim biurku. W środku karta VISA Debit, pomyślałem że moja karta się kończy to przysłali mi nową. Swoją poprzednią mam chyba z 10 lat i już trochę zużyta to cieszyłem się i od razu ją aktywowałem w aplikacji. Następnego dnia moja druga karta sama się skasowała w aplikacji była to MasterCard
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@SupreminTHC uruchomiliśmy proces wcześniejszej wymiany kart debetowych Mastercard na karty Visa. Na piśmie, które przyszło z kartą, informujemy o zmianie organizacji.
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@SupreminTHC Przepraszamy, że w Twoim liście nie było szczegółowych informacji. Przekazujemy poniżej najistotniejsze dane o karcie VISA:
1. Karta ma nowy numer.
2. PIN możesz nadać:
- w serwisie iPKO: Moje produkty / Karty / kafel z wybraną kartą / Szczegóły i zarządzanie kartą / nadaj PIN,
- w IKO: Moje produkty / Karty / kafel z wybraną kartą / 3 kropki w prawym górnym rogu / Nadaj nowy PIN,
- na
1. Karta ma nowy numer.
2. PIN możesz nadać:
- w serwisie iPKO: Moje produkty / Karty / kafel z wybraną kartą / Szczegóły i zarządzanie kartą / nadaj PIN,
- w IKO: Moje produkty / Karty / kafel z wybraną kartą / 3 kropki w prawym górnym rogu / Nadaj nowy PIN,
- na
#pkobp #pko #banki chyba was totalnie #!$%@?ło już.
Podam do sklepu dzisiaj okazuje się że nie działa mi płatność zbliżeniowa. Wyczytałem na necie że iko rezygnuje z NFC i trzeba przejść na Google pay. Na infolinię oczywiście się nie dodzwoniłem a widziałem z 10 minut po pieprzeniu się z robotem.
Więc myślę wybiorę sobie z bankomatu zwiększyłem limit na wypłatę blik. Ustawione w aplikacji legitnie. Próbuję wypłacić bankomat dalej twierdzi że to
Podam do sklepu dzisiaj okazuje się że nie działa mi płatność zbliżeniowa. Wyczytałem na necie że iko rezygnuje z NFC i trzeba przejść na Google pay. Na infolinię oczywiście się nie dodzwoniłem a widziałem z 10 minut po pieprzeniu się z robotem.
Więc myślę wybiorę sobie z bankomatu zwiększyłem limit na wypłatę blik. Ustawione w aplikacji legitnie. Próbuję wypłacić bankomat dalej twierdzi że to
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@wielowitamin @hqvkamil
Bank zdecydował się na stopniowe wyłączanie płatności kartami podpiętymi do aplikacji IKO (tzw. HCE), aby dostosować się do trendów rynkowych, czyli wycofywania się banków (w kraju i na świecie) z obsługi płatności zbliżeniowych w tej technologii. W zamian koncentrujemy się na rozwoju innych metod płatności, w tym BLIKA, Google Pay czy Apple Pay.
Bank zdecydował się na stopniowe wyłączanie płatności kartami podpiętymi do aplikacji IKO (tzw. HCE), aby dostosować się do trendów rynkowych, czyli wycofywania się banków (w kraju i na świecie) z obsługi płatności zbliżeniowych w tej technologii. W zamian koncentrujemy się na rozwoju innych metod płatności, w tym BLIKA, Google Pay czy Apple Pay.
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@wielowitamin: Przykro nam, że nie mogłeś zapłacić. O zmianach w płatnościach zbliżeniowych HCE informowaliśmy przed wyłączeniem tej funkcji. W IKO nie można zmienić limitów dla BLIKA. To możesz zrobić w serwisie iPKO. W IKO zmieniłeś limity dla karty.
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@AdvisoryLyrics: przykro nam, że nie jesteś zadowolony z naszej obsługi. Zachęcamy do bezpłatnych transakcji BLIK.
Szczegóły: www.pkobp.pl/klient-indywidualny/karty-platnosci/blik
Szczegóły: www.pkobp.pl/klient-indywidualny/karty-platnosci/blik
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@AdvisoryLyrics @EkspertPKO
W obecnej ofercie rachunków, transakcje BLIK są bezpłatne. Jeśli posiadasz konto starszego typu, zachęcamy do bezpłatnego przekształcenia go, np. na PKO Konto za Zero.
W obecnej ofercie rachunków, transakcje BLIK są bezpłatne. Jeśli posiadasz konto starszego typu, zachęcamy do bezpłatnego przekształcenia go, np. na PKO Konto za Zero.
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@AdvisoryLyrics: za wypłatę w innym bankomacie niż nasz, pobieramy opłatę zgodnie z tabelą opłat Twojego rachunku. Bezpłatnie możesz korzystać z BLIKA.
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@AdvisoryLyrics @EkspertPKO
jeśli posiadasz konto starszego typu, które wycofaliśmy z ofert, zachęcamy do bezpłatnego przekształcenia go, np. na PKO Konto za Zero.Bezpłatną zmianę oferty zlecisz w: - serwisie internetowym iPKO: kafel z wybranym kontem / 3 kropki przy nazwie / Zmień rodzaj konta,- aplikacji mobilnej IKO: Moje produkty / Konta / klik w konto / 3 kropki w prawym górnym rogu / Zmień rodzaj konta.
jeśli posiadasz konto starszego typu, które wycofaliśmy z ofert, zachęcamy do bezpłatnego przekształcenia go, np. na PKO Konto za Zero.Bezpłatną zmianę oferty zlecisz w: - serwisie internetowym iPKO: kafel z wybranym kontem / 3 kropki przy nazwie / Zmień rodzaj konta,- aplikacji mobilnej IKO: Moje produkty / Konta / klik w konto / 3 kropki w prawym górnym rogu / Zmień rodzaj konta.
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@AdvisoryLyrics @EkspertPKO
Aby było możliwe przekształcenie rachunku (np. na PKO Konto za Zero), potrzebujemy zgody obu współwłaścicieli.
Aby było możliwe przekształcenie rachunku (np. na PKO Konto za Zero), potrzebujemy zgody obu współwłaścicieli.
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@AdvisoryLyrics: zachęcamy do korzystania z bezpłatnych transakcji BLIK. Szczegółowe informacje na temat opłat udostępniamy na stronie: https:/pkobp.pl/oplaty-i-oprocentowanie/oplaty-i-prowizje#bd-col-2aa8cc371f64-doc-31985
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 1
@AdvisoryLyrics @EkspertPKO
Sprawdziliśmy, że posiadasz konto starszego typu, które wycofaliśmy z bieżącej ofert. Zachęcamy do bezpłatnego przekształcenia konta, np. na PKO Konto za Zero. Bezpłatną zmianę oferty zlecisz w: -serwisie internetowym iPKO: kafel z wybranym kontem / 3 kropki przy nazwie / Zmień rodzaj konta,- aplikacji mobilnej IKO: Moje produkty / Konta / klik w konto / 3 kropki w prawym górnym rogu / Zmień rodzaj konta.
Sprawdziliśmy, że posiadasz konto starszego typu, które wycofaliśmy z bieżącej ofert. Zachęcamy do bezpłatnego przekształcenia konta, np. na PKO Konto za Zero. Bezpłatną zmianę oferty zlecisz w: -serwisie internetowym iPKO: kafel z wybranym kontem / 3 kropki przy nazwie / Zmień rodzaj konta,- aplikacji mobilnej IKO: Moje produkty / Konta / klik w konto / 3 kropki w prawym górnym rogu / Zmień rodzaj konta.
PKO Bank Polski
- Masz pytanie? Wątpliwość? Zapraszam do kontaktu w sprawie produktów i usług PKO Banku Polskiego.
- ul. Puławska 15 02-515 Warszawa
- http://www.pkobp.pl
- ekspert@pkobp.pl
W PKO dalej jest ten dziwny system przypisywania numeru rachunku do konkretnego oddziału?
Czy zmieniliście to i otwieracie w oddziale centralnym jak inne banki @EkspertPKO
#pko #pkobp
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Jailer
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim