#pkobp chcę zakupić #obligacje i mam założone konto w dm. Czy muszę robić jakieś przelewy wewnętrzne czy zakup będzie ze środków na rachunku bankowym? @EkspertPKO ?
- 0
#pkobp #blik
Pytam w imieniu mamy, bo nie chcę, by się zamotała przy kasie :)
Przy tej zmianie płatności zbliżeniowych na Blik, pojawia się taka opcja:
Sposoby potwierdzania transakcji>Odblokowanie ekranu / PIN do IKO w telefonie.
Czy ta druga opcja to to samo, co w przypadku zbliżeniowych kartą 'pin do karty na terminalu płatniczym'?
Czy jednak jak Pani poprosi o pin, to trzeba go będzie wklepać w apce? Bo przy bliku
Pytam w imieniu mamy, bo nie chcę, by się zamotała przy kasie :)
Przy tej zmianie płatności zbliżeniowych na Blik, pojawia się taka opcja:
Sposoby potwierdzania transakcji>Odblokowanie ekranu / PIN do IKO w telefonie.
Czy ta druga opcja to to samo, co w przypadku zbliżeniowych kartą 'pin do karty na terminalu płatniczym'?
Czy jednak jak Pani poprosi o pin, to trzeba go będzie wklepać w apce? Bo przy bliku
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 1
@ewataewa: w przypadku wybrania opcji potwierdzenia transakcji PIN-em do IKO w telefonie: zbliżasz telefon do terminala, dostajesz powiadomienie, wchodzisz w nie, wpisujesz PIN do aplikacji IKO i ponownie zbliżasz telefon.
Szczegóły: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/karty-platnosci/plac-zblizeniowo-blik
Szczegóły: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/karty-platnosci/plac-zblizeniowo-blik
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
Opcja „PIN do karty na terminalu płatniczym” jest dostępna jedynie dla kart płatniczych, bo do kart PIN jest wydawany. BLIK zbliżeniowy działa bardzo podobnie jak karta płatnicza, jednak kod PIN do BLIKA nie istnieje.
Zachęcamy do wyboru opcji „Odblokowanie ekranu”, bo jest on szybka i wygodna. W takim przypadku klienta – Pani mama – będzie musiała w określonych sytuacjach dodatkowo odblokować ekran telefonu, aby potwierdzić transakcję.
Po odblokowaniu ekranu telefonu (np. odciskiem
Zachęcamy do wyboru opcji „Odblokowanie ekranu”, bo jest on szybka i wygodna. W takim przypadku klienta – Pani mama – będzie musiała w określonych sytuacjach dodatkowo odblokować ekran telefonu, aby potwierdzić transakcję.
Po odblokowaniu ekranu telefonu (np. odciskiem
- 0
Jeśli mam konto w PKO i robię komuś przelew przez #blik to jakie dane widzi odbiorca? Czytałem różne informacje i raz jest napisane że tylko imię i nazwisko a w innych jest też info o adresie. #banki #bankowosc #kiciochpyta
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@Nobody32
Osoba, do której jest wysłany przelew na telefon za pośrednictwem naszej aplikacji IKO, widzi dane nadawcy, które są standardowo prezentowane na historii rachunku, czyli: imię, nazwisko, adres, oraz numer rachunku bankowego z którego przyszedł przelew.
Osoba, do której jest wysłany przelew na telefon za pośrednictwem naszej aplikacji IKO, widzi dane nadawcy, które są standardowo prezentowane na historii rachunku, czyli: imię, nazwisko, adres, oraz numer rachunku bankowego z którego przyszedł przelew.
#cyberbezpieczenstwo
Na 99.9% padłem celem próby Account Take Over...
Dzwoni do mnie jakiś numer, odbieram słyszę: blabla złożyłeś wniosek o pożyczkę na 6k w banku pkobp, niedługo połączymy zkonsultantem
<wschodzi akcent>Dzień dobry tutaj cośtam coś pko czy pan składał wniosek o kredyt</wschodni akcent>
<ja> a nie wiem, może tak</ja>
<wschodni akcent>ale pamiętam pan o 9 że pan wniosek składał?</wschodni akcent>
<ja>nie pamiętam #!$%@? byłem</ja>
<wschodni akcent>ale o dziewiątej? składał pan wniosek</wschodni akcent>
Na 99.9% padłem celem próby Account Take Over...
Dzwoni do mnie jakiś numer, odbieram słyszę: blabla złożyłeś wniosek o pożyczkę na 6k w banku pkobp, niedługo połączymy zkonsultantem
<wschodzi akcent>Dzień dobry tutaj cośtam coś pko czy pan składał wniosek o kredyt</wschodni akcent>
<ja> a nie wiem, może tak</ja>
<wschodni akcent>ale pamiętam pan o 9 że pan wniosek składał?</wschodni akcent>
<ja>nie pamiętam #!$%@? byłem</ja>
<wschodni akcent>ale o dziewiątej? składał pan wniosek</wschodni akcent>
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@PlatynowyJezyk
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami na temat bezpieczeństwa na naszej stronie: https://pkobp.pl/klient-indywidualny/aplikacja-iko-ipko/bezpieczenstwo/ochrona-siebie-w-internecie
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami na temat bezpieczeństwa na naszej stronie: https://pkobp.pl/klient-indywidualny/aplikacja-iko-ipko/bezpieczenstwo/ochrona-siebie-w-internecie
- 0
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@GwachQar Szczegółowe informacje dotyczące wypłaty z PPK otrzymasz w PKO TFI:
- pod numerami +48 801 32 32 80 lub +48 22 358 56 56 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00) lub
- mailowo pod adresem kontakt@pkotfi.pl.
- pod numerami +48 801 32 32 80 lub +48 22 358 56 56 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00) lub
- mailowo pod adresem kontakt@pkotfi.pl.
Wyjaśni mi ktoś jedną rzeczy, bo już mnie powoli szlag trafia.
1. Otwieram na smartfonie aplikację dowolnego sklepu (x-kom, morele, allegro, media-exert itp.)
2. Kupuję coś
3. Przechodzę do płatności
4. Jestem proszony o kod blik
5. Minimalizuję aplikację sklepu, żeby móc otworzyć aplikację iPKO żeby ten blik wygenerować
6. No i wtedy, do #!$%@? nędzy, płatność w każdej aplikacji zostaje automatycznie przerwana i anulowana. Po prostu zminimalizowanie aplikacji = anulowanie płatności.
1. Otwieram na smartfonie aplikację dowolnego sklepu (x-kom, morele, allegro, media-exert itp.)
2. Kupuję coś
3. Przechodzę do płatności
4. Jestem proszony o kod blik
5. Minimalizuję aplikację sklepu, żeby móc otworzyć aplikację iPKO żeby ten blik wygenerować
6. No i wtedy, do #!$%@? nędzy, płatność w każdej aplikacji zostaje automatycznie przerwana i anulowana. Po prostu zminimalizowanie aplikacji = anulowanie płatności.
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@kraminiarz: w przypadku utrudnień w płatnościach internetowych BLIKIEM:
- w ustawieniach telefonu przejdź do zainstalowanych aplikacji i wybierz IKO. W sekcji „Inne uprawnienia” włącz ustawienia, które pozwolą aplikacji mobilnej IKO na pracę w tle,
- sprawdź ustawienia oszczędzania baterii (nazwa może się różnić w zależności od telefonu). W niektórych telefonach, to ustawienie uniemożliwia otrzymywanie powiadomień PUSH.
- w ustawieniach telefonu przejdź do zainstalowanych aplikacji i wybierz IKO. W sekcji „Inne uprawnienia” włącz ustawienia, które pozwolą aplikacji mobilnej IKO na pracę w tle,
- sprawdź ustawienia oszczędzania baterii (nazwa może się różnić w zależności od telefonu). W niektórych telefonach, to ustawienie uniemożliwia otrzymywanie powiadomień PUSH.
- 0
Czy orientujecie się w którym banku najlepiej założyć jest kartę kredytową żebym mógł nią płacić w Euro w możliwie najtańszy sposób? Mam wielowalutową bez spreadu oraz Revolut ale obie to są karty debetowe. Wyjeżdżam pierwszy raz w życiu na wakacje zagranicę do Grecji i mam opłacone wszystko z biura podróży, jednak chciałbym na miejscu wynająć samochód czy motorówkę a to już chyba trzeba kredytówką robić bo wypożyczalnie na debetową się krzywią? Doradźcie
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 2
Polecamy kartę kredytową PKO Mastercard Platinum, która idealnie sprawdza się za granicą dzięki bezpłatnemu ubezpieczeniu podróżnemu i usłudze Concierge. Co więcej, tą kartą zapłacisz w walutach obcych bez kosztów przewalutowania.
Szczegóły: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/karty-platnosci/karta-kredytowa-mastercard-platinum
Szczegóły: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/karty-platnosci/karta-kredytowa-mastercard-platinum
- 0
Mirasy. W Porto wypożyczyłem auto w Centauro, za które wcześniej zapłaciłem przez booking. W regulaminie pozwalali zapłacić kaucję 1600 euro kartą debetową lub kredytową. Na miejscu nie pozwolono użyć revoluta (lol). Użyłem karty debetowej PKO BP. Oczywiście zablokowano mi kasę po jakimś durnym/niekorzystnym kursie. Czy przy odbiorze dostanę z powrotem odblokowaną kwotę czy odeślą mi 1600 euro na polske konto i kolejny raz stracę? #wypozyczalniasamochodow #banki #bankowosc #finanse #pkobp #booking
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@czecotam: jeśli transakcja zostanie anulowana, blokada automatycznie wygaśnie po upływie 7 dni od daty jej utworzenia - wtedy konto nie zostanie obciążone.
Jeśli konto zostanie obciążone (płatność pojawi się na historii rachunku) i wypożyczalnia zleci zwrot, to zwroty płatności na kartę Visa w walutach obcych są przeliczane przez organizację płatniczą Visa na PLN według kursów stosowanych w dniu ich dokonania.
Jeśli planujesz płatności w walutach obcych, polecamy nasz pakiet walutowy 3w1:
Jeśli konto zostanie obciążone (płatność pojawi się na historii rachunku) i wypożyczalnia zleci zwrot, to zwroty płatności na kartę Visa w walutach obcych są przeliczane przez organizację płatniczą Visa na PLN według kursów stosowanych w dniu ich dokonania.
Jeśli planujesz płatności w walutach obcych, polecamy nasz pakiet walutowy 3w1:
- 0
Ktoś mi wytłumaczy bo nie umiem zrozumieć zaistniałej sytuacji, mianowicie ostatnio przelałem pieniądze z ipko na angielskie konto bankowe, jednakże wypłaciłem więcej niż miałem w co jakoś było mi cięzko uwierzyć a dokładnie nie pamiętam czy aby na pewno wypłaciłem więcej niż miałem no ale dobra minęło x czasu loguje się ponownie na konto ipko i widzę że mój balans jest na - czyt debecie. Po przejrzeniu transkacji zobaczyłem że saldo po
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@CZUOWIEK: aby wyjaśnić sytuację na koncie, prosimy o kontakt z infolinią (800 302 302) lub wysłanie zgłoszenia przez serwis iPKO (Moje sprawy / Kontakt z bankiem / Skontaktuj się z nami / Zadaj pytanie online).
- 1
Właśnie ktoś próbował wyłudzić moje dane. Dzwonili do mnie 3 razy z wiadomością "Witamy, tu PKO Bank Polski. W pana imieniu został złożony wniosek o kredyt w wysokości 6700 zł. Prosimy poczekać na rozmowę z konsultantem w celu uzupełnienia danych." czy jakoś tak. Polski nawet poprawny ale pod koniec coś im się rozjechało. Wiem że mają moje imię, więcej danych nie chcieli mi podać. Co mogę z tym zrobić?
#oszukujo #oszustwo #
#oszukujo #oszustwo #
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
jeśli korzystasz z IKO, w trakcie rozmowy możemy wysłać powiadomienie z danymi doradcy. Zachęcamy do korzystania z tej opcji.
Wszystkie podejrzane sytuacje zgłaszaj pod numerem: 800 302 302 / 81 535 60 60.
Wszystkie podejrzane sytuacje zgłaszaj pod numerem: 800 302 302 / 81 535 60 60.
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@KontoDoDzialanTaktycznych Udostępniliśmy w IKO funkcje inwestowania:
Fundusze inwestycyjne,
Biuro Maklerskie.
Fundusze inwestycyjne,
Biuro Maklerskie.
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@KontoDoDzialanTaktycznych
Obligacje są widoczne w zakładce Biuro Maklerskie, gdy klient ma rachunek inwestycyjny.Jeśli ma tylko rachunek rejestrowy do obsługi obligacji, to nie będą one widoczne w aplikacji IKO (tylko w serwisie iPKO).
Obligacje są widoczne w zakładce Biuro Maklerskie, gdy klient ma rachunek inwestycyjny.Jeśli ma tylko rachunek rejestrowy do obsługi obligacji, to nie będą one widoczne w aplikacji IKO (tylko w serwisie iPKO).
- 0
Heyo, chce zmienić aktualny bank(mBank) w związku z podwyżkami, które nadchodzą. Mam konto osobiste, kilka celów, konta walutowe i konto firmowe. Zastanawiam się nad Pekao, PKO i ING. Ktos ma może porównanie, albo jest mi w stanie powiedzieć czy w miarę odtworzę te konta które mam w mbanku?
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@Kacykva
Zapraszamy do nas! Na naszej stronie: https://pkobp.pl/klient-indywidualny/konta - zapoznasz się z ofertą i i wybierzesz najlepszą opcję dla siebie. Szczególnie polecamy bezpłatne PKO Konto za Zero. Otworzysz je wygodnie online w IKO na selfie lub na naszej stronie.W ofercie mamy również konta walutowe: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/konta/konto-walutowe oraz firmowe: https://www.pkobp.pl/firmy/konta/
Zapraszamy do nas! Na naszej stronie: https://pkobp.pl/klient-indywidualny/konta - zapoznasz się z ofertą i i wybierzesz najlepszą opcję dla siebie. Szczególnie polecamy bezpłatne PKO Konto za Zero. Otworzysz je wygodnie online w IKO na selfie lub na naszej stronie.W ofercie mamy również konta walutowe: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/konta/konto-walutowe oraz firmowe: https://www.pkobp.pl/firmy/konta/
Pytanie do osób które mają ike obligacje. Reinwestował ktoś z Was środki z obligacji po ich zerwaniu w inne obligacje? Mam w Edo trochę $$ ale niedługo zaindeksuje mi się to pewnie niższym procentem niż nowe emisje. Dostałem info na infolinii ze mogę złożyć dyspozycję zamiany obecnych obligacji na nowe ale BEZ płacenia tej kary za zerwanie no i bez podatku belki. Z automatu się to reinwestuje w nowe obligacje tak jak
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
Zapraszam do bezpośredniego kontaktu z Obligacjami Skarbowymi:
- mailowo: obligacje.skarbowe@inteligo.pl,
- pod numerami telefonów: 801 310 210 lub +48 81 535 66 55 – infolinia czynna w dni robocze w godzinach 8:00-17:00,
- poprzez formularz na stronie Obligacji Skarbowych – zakładka Kontakt.
- mailowo: obligacje.skarbowe@inteligo.pl,
- pod numerami telefonów: 801 310 210 lub +48 81 535 66 55 – infolinia czynna w dni robocze w godzinach 8:00-17:00,
- poprzez formularz na stronie Obligacji Skarbowych – zakładka Kontakt.
Jak z aplikacji IKO z banku PKO doładować paypal? Szukam i szukam i nie mogę namierzyć tego, dopiero zaczynam z #paypal
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@Notakaprawda, w aplikacji IKO nie udostępniliśmy opcji doładowania konta PayPal. Zasady funkcjonowania usługi PayPal są dostępne na stronie: https://www.paypal.com.
- 0
Z rozpędu dodałam telefon komórkowy jako urzedzenie zaufane w iPKO (wersja przeglądarkowa). Wcześniej trzeba było wpisywać kod, który przychodził na SMS, aby się zalogować - chciałabym do tego wrócić. Jak usunąć ten telefon z urządzeń zaufanych? jeśli go usunę to nadal będę mogła korzystać z tego telefonu z tymi kodami, tak jak wcześniej? #pko #ipko #pkobp #pytaniedoeksperta #bankowosc
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 2
@linshaa, mama może samodzielnie usunąć telefon z listy urządzeń zaufanych. Zrobi to w każdej chwili w iPKO: Ustawienia / Dostęp i bezpieczeństwo / Urządzenia zaufane.
- 0
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 1
@RecussDH
Karty zamawiamy automatycznie po zastrzeżeniu. Zwykle docierają na adres korespondencyjny w ciągu 7 dni roboczych.
Karty zamawiamy automatycznie po zastrzeżeniu. Zwykle docierają na adres korespondencyjny w ciągu 7 dni roboczych.
EkspertPKO via SentiOne PROD1
- 0
@maikeleleq, zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem na infolinii: 800 302 302. Sprawdzimy czy w wybranym przez Ciebie oddziale, będzie mógł od ręki wypłacić potrzebną kwotę. Jeśli nie, konsultant od razu przekaże zamówienie do oddziału.
Gotówkę w PLN będziesz mógł odebrać po 3 dniach roboczych a w walucie po 4 dniach roboczych.
Gotówkę w PLN będziesz mógł odebrać po 3 dniach roboczych a w walucie po 4 dniach roboczych.
PKO Bank Polski
- Masz pytanie? Wątpliwość? Zapraszam do kontaktu w sprawie produktów i usług PKO Banku Polskiego.
- ul. Puławska 15 02-515 Warszawa
- http://www.pkobp.pl
- ekspert@pkobp.pl
Umowę o prowadzenie Konta IKE - Obligacje można podpisać w oddziałach PKO Banku Polskiego oraz Punktach Obsługi Klienta Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego.