Aktywne Wpisy
Takie głębsze pytanie , jak myślicie co jest po śmierci?
Moseva +10
Jak myślisz że zawsze było źle i że już zawsze tak będzie to chcę Ci tylko powiedzie, że nie masz racji.
W depresji istnieje coś takiego jak widzenie tunelowe - wydaje Ci się, że w sumie to nigdy nie byłeś, nie jesteś, ani nie masz szans być happy.
Ale to tylko bujda. Psikus Twojego mózgu.
Jeszcze będzie pięknie, uwierz. Kc.
W depresji istnieje coś takiego jak widzenie tunelowe - wydaje Ci się, że w sumie to nigdy nie byłeś, nie jesteś, ani nie masz szans być happy.
Ale to tylko bujda. Psikus Twojego mózgu.
Jeszcze będzie pięknie, uwierz. Kc.
Wcale nie proponowali jak zwykle zainstalowania zdalnej aplikacji do ochrony mojego konta, tylko kazali mi wisieć na linii i udać się do najbliższej placówki banku. Macie pomysł, o co im chodzi? Baba mi dała kilka minut na połączenie się z infolinią PKO BP i w zasadzie oprócz informacji na temat kilku bzdur o mnie (nieprawdziwe dane, oprócz imienia i numeru, który mają, prawdopodobnie dzięki wyciekowi z merlin). Jaki oni mogli mieć interes w tym, że mnie trzymali na linii? Pytali gdzieś nienachalnie o imię i nazwisko ale bez wielkiej spiny. Gdyby chodziło o zdalną aplikację, to bym się nie przejmował, a tak zastanawiam się, jaki mieli interes w trzymaniu mnie na linii. Pomysły lub domysły?
Aha, numer z którego oszuści dzwonili 22 522 66 00 - niech się indeksuje
W przypadku jakichkolwiek wątpliwych sytuacji prosimy o kontakt z naszą infolinią: 800 302 302 / 81 535 60 60.
Więcej informacji o podszyciach znajdzie Pan na naszej stronie: https://pkobp.pl/klient-indywidualny/aplikacja-iko-ipko/bezpieczenstwo/jak-dziala-oszustwo-na-pracownika-banku.
Standardowo, ktoś bierze na Ciebie kredyt, przełączenie do działu bezpieczeństwa, utworzyliśmy techniczny rachunek, który jest niby powiązany z kontem, wysyłasz hajs dla Saszki XD