Mój nowy projekt gry - Prośba o opinie
Jestem w trakcie tworzenia gry na Androida przy użyciu Unity i Blendera. Uwielbiam ten typ fizycznej rozgrywki i chciałbym dowiedzieć się czy Wam również podoba się ten projekt. Wersję testowa, wszelkie uwagi mile widziane: https://play.google.com/apps/t...
Lastmangaming z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 152
Komentarze (152)
najlepsze
Sprobuj ja zbalansowac na krawedzi miedzy incremental games a jakims story. I dodaj cos w stylu sokobana, tak zeby tez na myslenie bylo...
Powodzenia! Trzymam kciuki!
a mozna lamac przepisy BHP w kreatywny sposob?
- brak obsługi androidowego przycisku wstecz
- podczas jazdy nogi kierowcy są bezwładne i po kilkunastu uderzeniach rozchodzą się na boki
- w trybie FPP nie wiem czy dobre jest to obracanie głowy przy skrętach no i jak jest trzymana paleta to kamera nie nadążą za nią podczas zjeżdżania w dół
- moim zdaniem cienie np. na wózku w trybie FPP lub od kasku na twarzy kierowcy są niepotrzebna
- Masz na myśli działanie androidowego przycisku wstecz jako wyjście z aplikacji czy cofnięcie się w menu głównym?
- To prawda, Ragdoll kierowcy przyczepiony jest jedynie do kierownicy oraz do siedzenia.
- Tryb FPP jest najmniej dopracowanym ujęciem kamery w obecnym buildzie, planuję sporo poprawek w tej kwestii.
- Aktualnie środek ciężkości ustawiłem tak aby właśnie uniknąć wywrotek, jedynie są sytuacje w których
1. Podnoszenie ładunku "na siebie" nie ma sensu skoro i tak nie da się z nim wywrócić. Co więcej palety powinny mieć różna wagę, co utrudnia jazdę i magazynowanie.
2. Kamera FPP kompletnie nie oddaje jazdy wózkiem
3. Zastanów się nad możliwością uszkodzenia regału, co uniemożliwia lub utrudnia ukończenie zadania
4. Graficznie fajnie
5. Na sklepie są trudniejsze gry z wózkami widłowymi.
Myślę, że spokojnie masz potencjał taki, a może i lepszy wynik, bo będzie tutaj więcej do roboty.
W każdym razie tego Ci życzę. Powodzenia.