Aktywne Wpisy
A330 +1321
manichejskakloda +19
Kierwa, mam podkaszarkę i wszystko byłoby tip top ale ta żyłka tnąca starcza na max 5 min koszenia i znów muszę rozkręcać tę puszkę i wyjmować.
Okręcam ją w dobrym kierunku i mocno naciągam a i tak cały czas to samo.
Robię tak że wystaje tylko z jednej dziury, może trzeba żeby z dwóch? W sumie tak też robiłem i było tak samo. Szlag mnie trafi.
Ktoś coś wie na ten temat?
Okręcam ją w dobrym kierunku i mocno naciągam a i tak cały czas to samo.
Robię tak że wystaje tylko z jednej dziury, może trzeba żeby z dwóch? W sumie tak też robiłem i było tak samo. Szlag mnie trafi.
Ktoś coś wie na ten temat?
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#samochody #mechanikasamochodowa
@arturek98c: od tego zacznij, maglownica jeszcze ma regulację docisku listwy - ale to ten co regenerował powinien skręcić prawidłowo, ale może skręcił za mocno? Zadzwoń tam może i zapytaj czy na pewno jest to zrobione dobrze, czy może dopiero to trzeba ustawić.
@arturek98c: to się reguluje na samochodzie, zazwyczaj nie trzeba nawet nic rozkręcać, chociaż spotkałem się też z wybitną konstrukcją w której trzeba było odkręcić maglownicę i odsunąć ją od grodzi, bo zaznaczona śruba patrzyła w stronę grodzi tak, że na przykręconej maglownicy nie dało się poluzować kontry żadnym kluczem który mam (może w ASO
@arturek98c: pod warunkiem że nic nie zasłania tej śruby.
To jeszcze można tak sprawdzić, że po podniesieniu przednich kół i odblokowaniu kierownicy, łapiąc rękami za koło powinno się dać je swobodnie skręcać (a kręcąc wtedy kierownicą to w ogóle jednym palcem).
Jak czuć duży, tępy opór to może świadczyć o zbyt dużym dokręceniu docisku listwy.
No bo zakładam że nie zapomnieli tego nasmarować ;)