Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@rvtzkv: Wymieniałem w Peugeot 508 i nie ma żadnych problemów. Japońce za to, to jest dopiero wypierd szatana. Mazda 3 pierwszej generacji to jest dopiero #!$%@? przy wymianie H7. Civic też #!$%@?. Miejsca zero.
  • Odpowiedz
@PiccoloColo: ech panowie, to nie chodzi o to żeby głęboko wbić palce, tylko żeby odpowiednio masować. Już głaskanie kota daje większe doświadczenie ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@PiccoloColo Ja sobie ostatnio prawie palca złamałem, cała ręką po charatana, krew się leje, ja na upale walczę żeby żarówkę zmienić chyba 40min ale udało się.
Ale nie dawało mi to spokoju, spytałem na jakiejś grupie na FB miłośników tego modelu auta, czy jest jakiś sposób by wymienić żarówkę bez rozkręcania zderzaka i nadkola....
Okazało się że jest odkręcana szyjka od pojemnika na płyn spryskiwaczy, i wtedy jest bezproblemowy dostęp do żarówki
  • Odpowiedz
@rvtzkv: Kupiłem C4 w lutym, pierwsza rzecz jaką musiałem w nim zrobić na start to zmiana żarówki. No wymaga to pewniej zwinności, nie powiem.
  • Odpowiedz
@PiccoloColo: w Megance 3, otwierasz maske, odkręcasz dwie nakrętki, zdejmujesz obudowe i sobie elegancko wymieniasz jaką żarówke chcesz. Zminiłem auto na Alfe Romeo, kupiłem żarówki, wpisuje w google co i jak. Punkt pierwszy - zdejmij zderzak, WTF... Na szczęście jest też "łatwiejszy" sposób czyli #!$%@? się na ślepo wbijając łapą gdzieś między aku, a resztę bebechów. Masz farta jak masz chude przedramie.
  • Odpowiedz
Niby spoko, w moim japończyku dostęp do lampy po stronie pasażera jest ok, ale weź na ślepo odgadnij co i jak z czym tam się łączy, zaczepia ;f A druga strona zabudowana dynksami. Szybciej ściągnąć zderzak ;f
  • Odpowiedz