Wpis z mikrobloga

  • 15
@Przypadkowy: Wszystkich warunkach? Silnik elektryczny działa nawet w kosmosie i pod wodą.
Ostatni Dakar wygrało Audi z napędem elektrycznym i zespół twierdził, że to dzięki temu, że jest bardziej niezawodny w trudnych warunkach. Takiego elektryka załadujesz z każdego gniazdka, a po paliwo trzeba pojechać do specjalnego sklepu.
  • Odpowiedz
Silnik elektryczny działa nawet w kosmosie i pod wodą.


@Yelonek: o masz, no kuerwa rzeczywiście. Brakuje mi strasznie w samochodzie silnika pracującego w kosmosie, a szczególnie po wodą, Aspergerze. xD
  • Odpowiedz
  • 10
Brakuje mi strasznie w samochodzie silnika pracującego w kosmosie, a szczególnie po wodą


@Przypadkowy: Najpierw piszesz o każdych warunkach, a potem się obrażasz jak ktoś poda kontrprzykład.
Nawet nie chodzi o kosmos, ale na dużych wysokościach dostają zadyszki. Obejrzyj sobie GP Meksyku w F1 to "rzadkie powietrze" usłyszysz milion razy.

Niektórym taki silnik oszczędziłby sporo pieniędzy.
Yelonek - >Brakuje mi strasznie w samochodzie silnika pracującego w kosmosie, a szcze...
  • Odpowiedz
Najpierw piszesz o każdych warunkach, a potem się obrażasz jak ktoś poda kontrprzykład.


@Yelonek: masz rację. Powinienem uwzględnić, że silnik spalinowy nie działa w kosmosie i pod wodą. Szczególnie, że sam planowałem wycieczkę moim autem po dnie Bałtyku. No moja wina. xD
  • Odpowiedz
  • 4
@Przypadkowy: No to już kwestia infrastruktury, a nie silnika. Powoli stacje paliw zaczną się zamykać, a stacji ładowania będzie coraz więcej. Kwestia czasu aż balans się zmieni.
Mamy zakrzywione postrzeganie, bo jesteśmy elektrycznym zadupiem. Czy ktoś ma droższy prąd od nas?

masz rację. Powinienem uwzględnić, że silnik spalinowy nie działa w kosmosie i pod wodą. Szczególnie, że sam planowałem wycieczkę moim autem po dnie Bałtyku. No moja wina. xD


To w
  • Odpowiedz
@Yelonek: w zimie auto z silnikiem spalinowym jeździ mniej więcej tak samo jak w lecie. Elektryk ma obniżony zasięg i to bez włączania ogrzewania.

Tym kosmosem i działaniem pod wodą to mnie zaskoczyłeś. Nigdy bym się nie spodziewal takich argumentów w dyskusji porównującej elektryki do spalinówek. xD
  • Odpowiedz
@Yelonek: hah, te memy tworzone przez ludzi sterczących przy ładowarce na zadupiu, po #!$%@? 4 hotdogów i 8 kaw, bo jechali szybciej niż 120km/h a mają do zrobienia aż 400km drogi xDDDD
tellet - @Yelonek: hah, te memy tworzone przez ludzi sterczących przy ładowarce na za...

źródło: za

Pobierz
  • Odpowiedz
@abraca: filmiku nie obejrzałem, bo jadę po dnie jeziora i mam słaby zasięg. Natomiast dam dwie uwagi: ciekawy jestem, czy elektryk lepiej by się sprawdził niż spalinówka. Po drugie, jakieś jednostkowe, pojedyncze przypadki nie zmienią ogólnej prawdy, że spalinowka jest praktyczniejsza i bardziej uniwersalna.
  • Odpowiedz
  • 1
w zimie auto z silnikiem spalinowym jeździ mniej więcej tak samo jak w lecie. Elektryk ma obniżony zasięg i to bez włączania ogrzewania.

Na spalinowy tak samo działa fizyka - gęstsze powietrze = większe opory.
Spalinowy rozrzuca ciepło na prawo i lewo, więc akurat w zimie mu to się przydaje do ogrzania siebie i kabiny, ale zimy to mamy ze 3 miesiące w roku, więc przez większość czasu to zwykłe marnotrawstwo, a
  • Odpowiedz
@Yelonek: Problemem (a w zasadzie wadą) elektryków nie są silniki tylko baterie. Gdybyśmy mieli akumulatory ważące choćby 2x tyle co pełen bak i ładowane 2 5 minut w podobnych pieniądzach, to nikt by po spalinowych nie płakał.
  • Odpowiedz
Próbowałem zgadnąć co to za ekstremalne warunki, ale okazało się, że nie umiesz układać myśli w zdania. Już teraz jest wszystko jasne.


@Yelonek: śmieszny iziomek jesteś. Masz takie od czapy argumenty, że nawet nie wiadomo, doczego zmierzasz i o co ci chodzi.

Jeden z przykładów tego pokręconego sposobu myślenia, to jest wklejenie do dyskusji o samochodach kosmosu i dna jeziora. xD

Drugi przykład, to pisanie oczywistości w rodzaju że na silnik
  • Odpowiedz