Aktywne Wpisy
WielkiNos +568
Ekstrawertyczna juleczka egzaltacyjna dziwi się że pracujący za najniższą krajową kontroler biletów w komunikacji miejskiej nie zna 5 języków i nie skończył co najmniej 2 kierunków studiów.
Zamiast podejść i się po prostu odezwać lepiej nagrać tiktoka pokazującego wszystkim swój skrajny niedobór środka uspokajającego.
#bekaztwitterowychjulek #truestory #logikarozowychpaskow
Zamiast podejść i się po prostu odezwać lepiej nagrać tiktoka pokazującego wszystkim swój skrajny niedobór środka uspokajającego.
#bekaztwitterowychjulek #truestory #logikarozowychpaskow
robert5502 +192
24 listopada 2009 roku John Edward Jones tragicznie stracił życie w jaskini Nutty Putty po wstrząsającej 28-godzinnej męce.
Podczas eksploracji ze swoim bratem Joshem Jones przypadkowo wszedł do zwężonego tunelu, myląc go z innym ciasnym przejściem znanym jako „Kanał Urodzeniowy”.
Utknął do góry nogami w otworze o wymiarach 10 na 18 cali (25 na 46 cm), około 400 stóp (120 m) od wejścia do jaskini.
Jones został uwięziony w pozycji przypominającej hak,
Podczas eksploracji ze swoim bratem Joshem Jones przypadkowo wszedł do zwężonego tunelu, myląc go z innym ciasnym przejściem znanym jako „Kanał Urodzeniowy”.
Utknął do góry nogami w otworze o wymiarach 10 na 18 cali (25 na 46 cm), około 400 stóp (120 m) od wejścia do jaskini.
Jones został uwięziony w pozycji przypominającej hak,
https://cc.skoda-auto.com/pol/pl-PL/summary-scenic?activePage=summary&color=1Z1Z&configurationId=C99YB21H&extraEquipments=GPZPPZP%7CMTRW3CX%7CGPMYPMY%7CGPIUPIU%7CGP08P08%7CGWQ4WQ4&id=POL%3Bskoda%3B2024%3BNW1DQ4%3B1%3BMASGEB1%5CGYOKYOK%3Bmda20240430123558%3Bpl-PL%3B%3B61007%3B61007&interior=AH&modifiedPages=colors%7Cwheels%7Cengines%7Cextraequipments&snapshotVersion=9588d286-9b1c-4078-917c-c71130ac739e&trimline=NWD%7CSelection6100761007&visitedPages=trimlines%7Ccolors%7Cwheels%7Cinteriors%7Cengines%7Cextraequipments%7Cservices
#samochody #motoryzacja #skoda #fabia #scala #octavia #vagboners #chwalesie #pokazauto
Komentarz usunięty przez moderatora
No to fakt, że to już mocniejsze auto. Ponad 50% koni więcej niż mam teraz, a niutów ponad 3/4 więcej (95 KM vs 60 KM i 175 Nm vs 95 Nm).
To już nie przelewki. Wiem coś o tym, w moim 82 KM i 160 NM, do tego napęd na tył i na mokrym elektronika ma co robić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przynajmniej oszczędzisz na hamulcach w Octavii.
@ArchDelux: W sensie że hybryda? Fajnie byłoby sobie spróbować hybrydę. No ale próg wejścia w zakup Octavii wysoki, a szkoda mi wydawać za dużo hajsu na samochód. A ta Scala
Turbo się nie bój, to zajebista sprawa. Nawet jakby miała się turbina zepsuć to co z tego, ile wydasz na nową 2K? i jeździsz dalej. Zresztą jak mowa o nowym aucie to nawet awarii turbiny bym nie brał pod uwagę. masz mnóstwo aut gdzie 20 letnie turbo dalej sobie dmuchają
Nawet jak wcześniej sprawdzałem Octavię, to owszem 1.5 TSI, ale w tej wersji 115 KM.
A operowanie manualną skrzynią dla mnie
Wydajesz się zainteresowany motoryzacją a Ty Skodę Scalę konfigurujesz ;p
Ja kombinuje jak tu kupić E63 AMG W212 ;p
@Heady1991 Obejrzałem filmik z tą Scalą. Filmik z Polski. Typ leci nią ostro, wszystko kula.