Aktywne Wpisy
9HYx +319
Mam dobry dzień, więc chciałbym zrobić #rozdajo - 2 x 50PLN na zakup #ksiazki z dowolnej księgarni internetowej. Moim zdaniem należy wspierać promowanie czytania gdzie tylko się da, więc mały gest ode mnie. Jeśli chcesz wziąć udział to zostaw plusika i jakikolwiek komentarz. Losowanie zwycięzców jutro o godz. 16:00, powodzenia.
qew12 +48
Jestem przeciwko zielonemu ładowi tak jak oni i tutaj pełna zgoda, że stanowi on zagrożenie dla rolnictwa w UE. Tylko dlaczego rolnicy do #!$%@? w wyborach samorządowych głosowali na pis, kiedy to ta partia zgodziła się na zielony ład? Czy to jakiś syndrom sztokholmski?
Teraz krzyczą, że należy wyjść z UE, ale czy im się to opłaci? Jest to największa dotowana grupa w Polsce. Problem tkwi jeszcze w rozumieniu statusu rolnika. Rolnikiem w Polsce jest osoba, która posiada raptem kilka hektarów. Moim zdaniem lepiej byłoby gdyby pieniądze otrzymywali najwięksi rolnicy, albo przynajmniej ci średni. Małe gospodarstwa są nieefektywne i nie przynoszą wielkich dochodów. Mówię to ze swojego doświadczenia. Mój ojciec zajmował się gospodarką przez kilka lat, a plony nie były zadowalające i nie mógłby z nich wyżyć (gospodarkę prowadził hobbystycznie) ale w myśl przepisów przysługiwałyby mu dotacje. Przecież to jest chore, bo kosztem małych nieefektywnych gospodarstw tracą te duże/średnie.
Także problemem jest zielony ład, ale rolnicy przesadzają z wyjściem z UE. Brexit pokazał też że tamtejsze rolnictwo bardzo ucierpiało na tym pomyśle. Jeśli rolnicy chcą zmian to muszą wziąć udział w wyborach do europarlamentu i zagłosować na frakcje będące przeciwnikami zielonego ładu. Nic nie dadzą naciski na KO (której nienawidzę, ale muszę być obiektywny) bo do UE należy ostatnie słowo. Tak naprawdę to wina PiSu, bo mógł to jeszcze jakoś zatrzymać. To oni zgotowali taki los rolnikom, a ci jak idioci o tym zapomnieli.
#polityka #bekazpisu #bekazlewactwa #unia