Wpis z mikrobloga

Kontynuując walkę z fakenewsami i manipulacjami, przytoczę świeży wykop i najbardziej plusowany komentarz (widać jak sekta CPK zlatuje się do takich znalezisk na masowe komentowanie i wykopywanie xD)

buhahaha, triport. Już widzę jak wielkie linie lotnicze tego świata realizują kursy do trzech różnych portów lotniczych. Idea CPK to wielcy mający kursy do jednego portu lotniczego, a nie trzech.


#!$%@?ąc od kretyńskiego sformułowania "triport", które pewnie sekciarzom CPK służy do wyśmiewania tej koncepcji: jest na świecie wiele przykładów, gdzie kilka lotnisk obsługuję jedną aglomerację. Na szczęśćie ani porty lotnicze, ani linie lotnicze, ani pasażerowie, nie znają wykopków: nie wiedzą więc, że robią to sensu xD Przez to porty i linie zarabiają, pasażerowie latają, a wykopkom palą się styki w mózgach xD Przykładów jest wiele, ale moim ulubionym jest Londyn, gdzie współistnieje Heathrow, Gatwick, Luton, Stansted i City. I chociaż Brytyjczycy od lat mają w zanadrzu koncepcję budowy nowego lotniska, to od wielu lat rozwijają taki "multiport". Ale co oni się tam znają, debile xD

#cpk #lotnictwo #samoloty #gospodarka #transport
lhotse89 - Kontynuując walkę z fakenewsami i manipulacjami, przytoczę świeży wykop i ...

źródło: 271307074

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
@lhotse89: Pudło, bo słowo „Triport” padło w samym artykule Gazety Wyborczej, padało już z ust posłów KO (Konrada Frysztaka na przykład, nie jest wymysłem jakichś tam rzekomych fanatyków CPK.

Po drugie między lotniskami londyńskimi jest maksymalnie kilkadziesiąt mil odległości. Między Modlinem a Radomiem jest 156 kilometrów drogi xD
  • Odpowiedz
  • 0
@lhotse89: Pudło, bo słowo „Triport” padło w samym artykule Gazety Wyborczej, padało już z ust posłów KO (Konrada Frysztaka na przykład, nie jest wymysłem jakichś tam rzekomych fanatyków CPK.


@Lolenson1888: Pudło, bo napisałem kto wymyślił słowo triport i po co - a nie kto go używa. Coś tu się z logiką u ciebie nie skleiło.

Po drugie między lotniskami londyńskimi jest maksymalnie kilkadziesiąt mil odległości. Między Modlinem a Radomiem jest
  • Odpowiedz
@lhotse89: Ty jesteś jednak głupi, albo płatnym trollem. Heathrow ma 80m pasażerów rocznie (vs. 20m w Waw) i więcej już nie przyjmie. W okolicach Londynu nie ma miejsca na budowę nowych lotnisk. Dlatego muszą mieć trzy.
  • Odpowiedz
  • 0
@ricardo: za to ty jesteś bardzo bystry i baaardzo merytoryczny xD Londyńskie lotniska powstawały >60 lat temu, więc możesz mi wyjaśnić co ma obecny ruch na Heathrow do faktu istnienia 5 lotnisk obsługujących londyńską aglomeracje xD


  • Odpowiedz
@lhotse89 jest pewna różnica. W aglomeracji Londynu mieszka jakieś 13mln ludzi, Warszawskiej 3 z hakiem. Cpk ma dodatkowo zintegrować komunikacyjne kraj poprzez kolej. Już wielokrotnie wcześniej pod Twoimi postami pisałem jakie to jest ważne, żeby na przykład do Warszawy z Wrocławia nie jechać przez Katowice.
  • Odpowiedz
  • 0
@rosomak94: co ma do rzeczy wielkość miasta? Londyn jest większy, więc ma więcej większych lotnisk, Warszawa jest mniejsza więc ma mniej mniejszych, co w tym trudnego?

Zwolennicy CPK bez wahania strzelają porównaniami do innych lotnisk na świecie: jednym z "argumentów" za CPK jest sukces Stambułu - ponad 15-milionowego miasta. To jak szukamy argumentów za, to można się porównywać do większych, ale w drugą stronę już nie?

I na koniec kolej: jaki
  • Odpowiedz
@lhotse89 trudny do osiągnięcia jest efekt skali. Czym innym jest 30 operacji w ciągu dnia, a czym innym 300. W Polsce nie będzie tylu pasażerów, żeby miał kto latać z 3 lotnisk. W Londynie City obsługuje tylko loty biznesowe, Stansed, Luton, Gatwick to low costy/czartery. Heathrow pełni funkcję hubu long haul. Ruch low costów do WAW nie jest tak ogromny, żeby nie dało się go zmieścić na jednym nowoczesnym lotnisku. Wybudowane od
  • Odpowiedz
  • 0
@lhotse89 trudny do osiągnięcia jest efekt skali. Czym innym jest 30 operacji w ciągu dnia, a czym innym 300. W Polsce nie będzie tylu pasażerów, żeby miał kto latać z 3 lotnisk. W Londynie City obsługuje tylko loty biznesowe, Stansed, Luton, Gatwick to low costy/czartery. Heathrow pełni funkcję hubu long haul. Ruch low costów do WAW nie jest tak ogromny, żeby nie dało się go zmieścić na jednym nowoczesnym lotnisku. Wybudowane od
  • Odpowiedz
@lhotse89: Ale się gubisz. Ile płacą za każdy komentarz? Bo ewidentnie idziesz na ilość. Tak. Nie ma bardziej dogodnego miejsca na nowe lotnisko (małe zaludnienie, brak terenów chronionych, bliskość A2, ekspresówek i kolei). I to akurat jest bezdyskusyjne od lat 90 dla każdego rządu.
  • Odpowiedz
  • 0
@ricardo: ewidentnie się gubisz (i chyba sam idziesz na ilość) bo napisałeś do mnie już ze 20 komentarzy a w żadnym nic konkretnego, ciekawe dlaczego ( ͡° ͜ʖ ͡°) Cały twój wysiłek intelektualny ograniczył się do tego, że w Londynie na projektowane lotnisko wybrano ujście Tamizy, a u nas Baranów. Generalnie napisałeś dwa znane powszechnie fakty, co wniosło do dyskusji... zupełnie nic xD
  • Odpowiedz