Wpis z mikrobloga

A Wilk znów się zesrał o to, jak samorządy wydają jak chcą swoje własne pieniądze na promocję xD To ja przypomnę za niego, że:

Dofinansowywanie połączeń na małych czy nowo otwartych lotniskach to normalne zjawisko, ktokolwiek z trzycyfrowym IQ jest w stanie zrozumieć takiego rodzaju strategię na rozwój lotniska i regionu. Dokładnie z tych samych mechanizmów co zły Ryanair (xD) korzystał i korzysta LOT - któremu za utrzymanie połączenia płaciła np. Ostrawa, bądź któremu woj. Warmińsko-Mazurskie płaci za reklamę na jednym z samolotów.


A teraz najlepszy plot twist xD

Region Waterloo w Kanadzie dopłaca Flair Airlines (obecnemu pracodawcy Wilka) do połączeń xD Czy Wilk już interweniował w swojego szefa ws. tych skandalicznych praktyk? xD Czy jednak wobec szefa nie jest tak pyskaty?

#cpk #lotnictwo #gospodarka #samoloty
lhotse89 - A Wilk znów się zesrał o to, jak samorządy wydają jak chcą swoje własne pi...

źródło: 271244072

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@lhotse89: ale co innego czartery na wakacje, a co innego rejsowe połączenie. Trzeba by sprawdzić czy samorząd lubuskiego ma udziały w lotnisku? Bo jak zaczną ściagac ludzi na lotnisko, opłaty, parkingi itd to może okazać się, że ma to sens ekonomiczny. Za mało danych do oceny.
  • Odpowiedz
@lhotse89 I na co komu taka promocja? To marnowanie kasy podatników. Wzięliby się lepiej za zapraszanie firm do siebie by tworzyć miejsca pracy, a ludzi było stać podróżować jak chcą i gdzie chcą. No ale wtedy trzeba podjąć trud większy niż naklejki i posty na fb ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
  • 3
@Rasteris: @Tytanowy_Lucjan: ja wcale nie jestem zwolennikiem takich dopłat, natomiast z przyjemnością punktuję manipulacje i obłudę wykopowego pseudo-eksperta (pato-eksperta?) Wilka. A ponieważ gość merytorycznie nic specjalnego nie reprezentuje, to dzień w dzień dostarcza nowych materiałów wartych skomentowania xD
  • Odpowiedz
@lhotse89 Wilk pseudoekspertem? To kto wg Ciebie zna się na ruchu lotniczym? Jak oglądałem go w Kanale 0 czy w Didaskaliach to był bardzo merytoryczny. Potrafił nawet wyciągnąć kalkulator i szacować koszty lotów itd. Rozumiem, że może tutaj robi jakieś fikołki, ale nie nazwałabym go pseudoekspertem ds. lotnictwa cywilnego.
  • Odpowiedz
  • 0
@lhotse89 Wilk pseudoekspertem? To kto wg Ciebie zna się na ruchu lotniczym? Jak oglądałem go w Kanale 0 czy w Didaskaliach to był bardzo merytoryczny. Potrafił nawet wyciągnąć kalkulator i szacować koszty lotów itd. Rozumiem, że może tutaj robi jakieś fikołki, ale nie nazwałabym go pseudoekspertem ds. lotnictwa cywilnego.


@mjrMajor: A wytłumaczysz mi jakie ten dyletant ma kompetencje do oceny projektów infrastrukturalnych? To, że ktoś brzmi merytorycznie nie znaczy że jest
  • Odpowiedz
  • 0
@mjrMajor: jak powiem, że słuchać Laska to wiem co usłyszę. Ale mogę powiedzieć kogo nie słuchać: na pewno nie można słuchać typa, który nie jest w stanie obronić swoich racji bez masowych manipulacji. Ani typa, który w projekcie nie jest w stanie wskazać żadnych wad ani ryzyk. Właśnie opisałem... Wilka.

PS.: mógłbym powiedzieć też, że można słuchać prezesa Ryanaira - bo jak chodzi o biznes lotniczy, to Wilk mógłby mu co
  • Odpowiedz