Wpis z mikrobloga

@Adamfabiarz: To jakiś masochista musiał nią jeździć. Lepsze to niż fabia ale 1.6 tdi to ma 110 koni, a wersja active nie ma nic poza (na szczeście) klimą.

600k km w 7 lat xD

Bałbym się o swój kręgosłup
@cwlmod: 85k km średnio. Ja od ponad roku jeżdżę octavia iv 1.0 tsi 110KM (specjal edyszyn bieda wersja) 55k km rocznie. A z 4-5 lat temu spokojnie przebiłbym 70k km rocznie. Nie jest to jakaś zawrotna ilość jak się jeździ do pracy w delegacje, a weekendowo sporo jeździ np. w góry.
@farbowanylisek: Ja mam jedną z ostatnich 1000 sztuk wyprodukowanych Fabii 3. Na razie za półtora miesiąca minie jej 2 lata i przebieg będzie miała około 75 tysięcy km (aktualnie 74). Silnik 1.0 MPI 60 KM z gazem. Pożyjemy zobaczymy.

Ale znam parę przypadków Fabii 3 z tym silnikiem, które dobiły w okolice pół miliona i dalej jeżdżą, więc dobrze rokuje.
@booolooo: Dla mnie to nieporozumienie tyle siedzieć w aucie, której nie jest zaprojektowane do komfortu w trasie. Segment D to rozumiem, ale kupować C na takie przebiegi?

A co dopiero wersję active, która były golasem o ile dobrze pamiętam
@Adamfabiarz:

srednia predkosc samochodu z tras i miasta to bedzie jakies moze 60 km/h
600k przebiegu przy takiej predkosci to 10 000 godzin jazdy
7 lat to okolo 2500 dni
co daje srednio 4h dzienie jazdy. swiatek piatek i niedziela
4 godziny dziennie
w fabii
ja #!$%@?
@cwlmod: Przez chwile z assistance miałem segment B (tak firma załatwiła ubezpieczenie) i doceniłem komfort jazdy chociażby taka octavią w bieda wersji. Nie ja decydowałem, auto mam służbowe, da się spokojnie i bez większego zmęczenia trasy do 3h jechać. Jadąc np. w Tatry 5h to już trochę było słabo, fakt.
@WykopanyDzon: to octavia, więc nie jest aż tak tragicznie.

Między segmentem B i C jest przepaść, to fakt. W D męczysz się nudą lub samym siedzeniem, ale C jakoś tam ujdzie. Po prostu do takich przebiegów ja bym patrzył na komfort kierowcy, bo zmęczony kierowca to większa szansa na wypadek
@cwlmod: @booolooo @WykopanyDzon
Mi się zdarzają w nowej (sama końcówka III generacji) Fabii i po 8h dziennie trasy dziennie robić, a nawet czasem akcje typu jednego dnia 9-10 h w jedną strone i następnego dnia 9-10h w drogę powrotną. Albo załatwienie wielu spraw i przejazd jednego dnia pod 200 km po mieście. I czuję się super komfortowo. Dopóki nie przekraczam jednego dnia 10h jazdy i / lub 1000 km, to jest
@WykopanyDzon:
Trudno wyrokować. Może auto było głównie na trasy.

Trzymając się głównie dróg szybkiego ruchu możliwe z jazdą przepisową utrzymanie średnich prędkości ok. 100 km/h; sprawdzone przeze mnie, a ja na dodatek swoim autem kompletnie 120 km/h nie przekraczam, a zwykle trzymam się pod 115.

Co przy przebiegu 600k km w 7 lat daje ok. 3h dziennie od pon do pt.
@cwlmod
ano. nie zauwazylem. po nicku Opa z automatu uznalem ze to musi byc fabia(rz)

@Adamfabiarz:
no ale moze to byc tez uber czy inne glovo ze srednia tylko po miescie 30km/h i ktos spedza wtedy w tym aucie 8h dziennie przez 7 lat. dzien w dzien.
z tymi srednimi to wiesz jak jest. jedziesz powiedzmy trase 120 km gdzie 100km to ekspresowka, a pozostale 20 do wyjazd/dojazd do miasta +