Wpis z mikrobloga

@agareas: Mało płynu, dolej. Normalna sprawa jak układ jest ciśnieniowy, więc przy odkręceniu korka ciśnienie w układzie spadło i zassało płyn przelewem. Może być wina samego korka zbiornika wyrównawczego. Po dolaniu do obserwacji.
Co to za samochód?
  • Odpowiedz
  • 0
@der_lokomotivfuhrer: Peugeot 307, 1.4 8v, płyn jeszcze do wymiany oleju był w normalnym stanie ;/ tak jak mówię, jak się odkręci korek zbiorniczka płynu to cały płyn wraca + jest tam wysokie ciśnienie, jakbym otwierał wzburzoną coca cole.
Wystarczy przejechać z dwa kilometry i zaś zaczyna zasysać płyn.
  • Odpowiedz
@agareas: Jeżeli przewody układu chłodzenia robią się bardzo sztywne, albo nawet odwrotnie - zassysają się (szczególnie górny chłodnicy) to trzeba w pierwszej kolejności spróbować wymienić korek. Tak samo, jeżeli po otwarciu układu poziom płynu zawsze wraca do normy, to jest raczej problem z upustem ciśnienia przez korek.
  • Odpowiedz