Wpis z mikrobloga

Dolaliście mi paliwa, psychicznie dało mi to kopa i postanowiłem pójść za ciosem. Jeżeli byście chcieli obserwować progres i wyniki to obserwujcie #ronintrenuje gdzie pod tagiem będę raportował wyniki, ale również dzielił się przemyśleniami, wątpliwościami a miejmy nadzieję również drobnymi sukcesami. Jestem totalnym amatorem, ale jednocześnie jestem nastawiony na wynik. Publiczna deklaracja ma wielką siłę więc obserwując staniecie się również sędziami w moim procesie. Liczę na Wasz feedback, porady, sugestie.

Poniżej kilka wartości wyjściowych:
- waga – 105,2 kg
- wzrost – 190 cm
- klatka – 115 cm
- talia – 111 cm
- biodra – 106 cm
- ramię – 37 cm
- przedramię – 29 cm
- udo – 60 cm
- łydka – 40 cm
- ciśnienie krwi – 126-92, 69
- dziś przebiegłem 5 km w czasie 37:14 i to będzie stanowiło mój punkt odniesienia.

Zawodowo zajmuję się zarządzaniem projektami więc nie byłbym sobą gdybym nie skorzystał z metodyk które pozwalają mi na realizację celów, w tym przypadku posłużę się metodą OKR (Objectives and Key Results).

Cel (Objective): "Poprawa Zdrowia i Dobrego Samopoczucia poprzez Aktywność Fizyczną"

Key Result 1: Redukcja Wagi (KPI: Utrata wagi)
Utrata określonej ilości kilogramów w określonym czasie, aby osiągnąć zdrową wagę zgodnie z zaleceniami lekarza lub specjalisty od żywienia. KPI: Utrata co najmniej 10kg do końca 2024 roku. 5 kg do końca lipca.

Key Result 2: Poprawa Wydolności Fizycznej (KPI: Wyniki testów wydolnościowych)
Poprawa wydolności fizycznej poprzez osiągnięcie lepszych wyników w testach wydolnościowych, oparcie w teście Coopera oraz wynik biegu 5 km poniżej 30 minut.

Key Result 3: Zwiększenie Masy Mięśniowej (KPI: Wyniki pomiaru masy mięśniowej)
Zwiększenie masy mięśniowej poprzez regularne ćwiczenia siłowe oraz odpowiednie odżywianie się, co będzie wskazane poprzez wyniki pomiaru masy mięśniowej. KPI: Tu najpierw wykonam badanie składu ciała zanim postawię konkretne cele. W ciągu tygodnia powinienem zrobić badania.