Wpis z mikrobloga

@maestrozo: Od pół roku do kilku lat. Zależy co chcesz zrobić, jak prostą strzelankę w zamkniętych levelach to nie jest bardzo trudne, nawet po kilku dniach możesz mieć coś działającego bo masz już gotowy First person controller, dorobić parę funkcjonalności w blueprintach i masz działający prototyp.

Jak chcesz zrobić otwarty świat, bardzo dobre AI, dobrze zoptymalizować, dodać jakieś pojazdy, dziwne mechaniki, multiplayer i jakieś inne wodotryski to dużo dłużej.

Pytanie jak
  • Odpowiedz
@maestrozo: Według mnie coś takiego w pojedynkę jest niewykonalne. Chyba, że to ma być zlepek darmowych i płatnych gotowych assetów bez żadnej spójności.
  • Odpowiedz
@maestrozo: zależy ile masz czasu i hajsu. Modelowanie i teksturowanie assetow do gry to kilka dobrych Miechów nauki nauka ue5 z gotowym FPS template to rok i będziesz mieć coś co przypomina coś grywalnego. Problem zacznie się pojawiać taki że zawsze da się coś zrobić lepiej, mądrzej i kilka miesięcy pracy pójdzie na marne gdyz tak naprawde na początku nie wiesz co robisz. Jak masz dużo hajsu to na pewno skrocisz
  • Odpowiedz