Wpis z mikrobloga

Dwa dni temu kupiłem używany samochód, dziś u mechanika okazało się że ma cały pognity spód i nie nadaje się do jazdy, sprzedawca zgodził się na zwrot ale chce sobie potrącić 500 zł bo w poniedziałek kończy mu się oc i on będzie stratny bo będzie musiał je opłacić (samochód jeszcze nie zdążył być nigdzie zgłoszony ani przerejestrowany).
Jak to ugryźć i co zawrzeć w odstąpieniu od umowy żeby mi oddał całość? A może poratuje ktoś gotowym wzorem? Jestem totalnie w tym zielony

#samochody #mechanika #mechanikasamochodowa #oszustwo
  • 24
  • Odpowiedz
@TwojaMatkaBabkaPrababka no wlansie nikt, sam mam auto jedno co już 6 lat jest ze mną, od czasu zakupu do dziś nie patrzyłem podspod i z taką niewiedzą bym komuś sprzedał więc szczerze za samo to że problemu nie robił powinieneś zostawić nawet stówkę bo nie wiesz jacy są janusze
  • Odpowiedz
@TwojaMatkaBabkaPrababka:

ale gruz, #!$%@?. mozna napedzac przez dziury tez nogami jak we flintstonach?
mogles na kanal pojechac do SKP przed podpisaniem umowy i cala sytuacja by cie ominela
wystawil fakture na tyle ile dales czy "hehe troche mniej to mniej podatku zaplace" ?
  • Odpowiedz
@TwojaMatkaBabkaPrababka: no ja #!$%@?! Jak można takiego trupa kupić, to aż niewiarygodne. Tak, zagląda się pod spód jak się kupuje auto - jak nie na stacji diagnostycznej czy na kanale, to chociaż z latarką pod spód zajrzeć. Masz szczęście, że chłop uczciwy.
  • Odpowiedz
@TwojaMatkaBabkaPrababka: o chłopie tu po samej oponie już było widać że trzeba uciekać.
Taką korozję i stan techniczny widać bez wkładania głowy pod auto.

Jeżeli jesteś laikiem to trzeba było wziąć ze sobą kogoś kto się coś orientuje.
  • Odpowiedz
@TwojaMatkaBabkaPrababka: Jeśli nie zaglądasz pod spód to co ci przeszkadza mała dziurka? niech sobie gnije ( ͡° ͜ʖ ͡°)