Wpis z mikrobloga

Nie jestem rolnikiem ale znam realia z bardzo bliska. Gdybym nim był wolał bym prowadzić na zasadach normalnego przedsiębiorstwa i odprowadzać składki, bez głupich "dopłat", które realnie są jałmużna dla wybranych przez co rynek się chwieje i ciężko o stały dochód. Przejrzyj jakie mają postulaty i przestań pisać kocopoły. Tam nie ma nic o dotacjach czy innych jałmużnach. Główny postulat tych strajków opiera się na problemie regulacji, które dla uni są bardzo
  • Odpowiedz
@lecho182: polak jak daj to spoko ale jak ukrainiec ma wojnę i to z kacapami po której jesteśmy na wojnie z nimi w kolejce to źle, zresztą przez te 2 lata nabyłem doświadczenia że ci którzy piszą że dej dej to są upośledzeni umysłowo
  • Odpowiedz
  • 3
z własną firmą.


@JackTheSoul: nie jesteś, płacisz składkę nfz i zus na preferencyjnych warnach, jesteś podobnym tutniem społecznym jak rolnicy (dużo mniejszym but still) i pewnie trzeba będzie dopłacać do twojej opieki medycznej w przyszłości ze składek innych ludzi.
  • Odpowiedz
@lecho182 tak tak, różnica między nami jest taka, że ja umiem liczyć i z NFZ nie korzystam bo mój czas i zdrowie więcej kosztuje. Bardzo ciekawy jestem w jaki sposób Ty się odkładasz do tego biznesu, że uważasz się za lepszego. Ps. Nie mam preferencyjnej składki i to zdecydowanie.
  • Odpowiedz
Rolnik krzyczący nie dla daj gdy sam głosuje na daj daj daj


@Yurakamisa: stad wiadomo ze duza czesc to nawet nie rolnicy tylko trolle i pozyteczni idioci, rolnicy by tak nie napisali. Daj daj daj pochodzi z konfederacko szurskich srodowisk
  • Odpowiedz
@lecho182: Niesamowite wszyscy są beneficjentami poza tobą, szczególnie te kobiety szkodniki które musisz utrzymywać z własnej kieszeni.
W sumie przy tym ile potrafią zarabiać polityczne trole w Internecie które rzucają debilne hasła jak twoje pewnie masz rację i odprowadzasz więcej składek niż jakiś szkodnik typu nauczyciel, kasjerka albo rolnik.
  • Odpowiedz
  • 4
@RolnikSamWdolinie: