Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Hej, piszę ten post ponieważ zawsze wydawałem na buty 100/150 zł- ale czasy się zmieniły i mój budżet (na szczęście) również.
Chciałbym kupić sobie jakies biały buty na wiosne/lato/jesień.
Nie znam się kompletnie ma modzie, ale z tego co się orientowałem i czytałem, to dużo osób poleca któryś z tych dwóch
1) Air Force 1 (preferuje LOW)
2) Adidas Stan Smith (białe z zielonym czymś z tyłu)
I mam kilka pytań:
1. Czy faktycznie trudno utrzymać te buty w czystości? Wiadomo, ze po 1 zalozeniu nie beda juz nigdy az tak biale- ale nie chce wyglądać jak menel po roku w tych butacch
2. Ktory z tych dwóch opcji jest lepszy? Pod względem "modowym" (aby pasowalo do wiekszosci rzeczy) jak i komforcie chodzenia?
3. Czy warto w ogóle brac białe buty? Wiem, że kupie też ciemniejszy odcień, aby w jakieś deszczowe dni w nich chodzić.
Z góry dziękuje za wszelakie rady/propozycje
PS. Mam 25 lat (wiem, że mało ma to wspólnego z tym wpisem, ale chyba moda idzie w parze z wiekiem?)
#buty #modameska #airforce #af #nike #adidas



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 4
1. Czy faktycznie trudno utrzymać te buty w czystości? Wiadomo, ze po 1 zalozeniu nie beda juz nigdy az tak biale- ale nie chce wyglądać jak menel po roku w tych butacch

2. Ktory z tych dwóch opcji jest lepszy? Pod względem "modowym" (aby pasowalo do wiekszosci rzeczy) jak i komforcie chodzenia?

3. Czy warto w ogóle brac białe buty? Wiem, że kupie też ciemniejszy odcień, aby w jakieś deszczowe dni w
via mirko.proBOT
  • 0
Anonim (nie OP): Ja tam lubię Hoka Bondi SR.

Plusy:
1. Nie wyglądasz jak typowe dziecko co się jara najeczkami i adidaskami. To jest białe na białym, ledwo co widać logo. No, chyba źe naprawdę potrzebujesz walidacji tłumu na podstawie tego jakie logo na butkach nosisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)