Wpis z mikrobloga

#samochody #motoryzacja
Zanim zacząłem pracować moim celem było E46 330.
Jak już na nie uzbierałem to bardziej mi się spodobało E92 i porzuciłem E46. Gdy miałem hajs na E92 i zobaczyłem, że mustang jest w zasięgu ręki to porzuciłem E92 a potem mustanga na rzecz 435i.

Wczoraj przeglądając samochody widzę, że trochę dokładając zamiast BMW mogę mieć Caymana 2.7 2014r.
Zawsze to lepiej brzmi jak ktoś zapyta:
K: Czym jeździsz?
J: Porsche

Koszty utrzymania jak się nic nie wysypie to 1,5-2k rocznie + ubezpieczenie.

Co myślicie o takiej furce?
xmadesio - #samochody #motoryzacja
Zanim zacząłem pracować moim celem było E46 330.
J...

źródło: 79169f41-5cd2-4e09-a42d-ed1641d99c29

Pobierz
  • 151
  • Odpowiedz
@xmadesio: Nie mam nic do powiedzenia na temat oprócz tego że BMW ma najbardziej #!$%@? nazewnictwo aut. Jakieś E46 czy Z167959 to mi nic nie mówi w ogóle a Porshe Cayman, Dodge Challenger itp. to od razu wiem o co chodzi
  • Odpowiedz
@xmadesio pytanie czy jeśli się coś wysypie jednak to będziesz w stanie finansowo ponieść te naprawę? Np rozrząd lub inna uszczelka lub panewka. Jak tak i chcesz takie auto na daily to śmiało Miras. ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@xmadesio


Koszty utrzymania jak się nic nie wysypie to 1,5-2k rocznie + ubezpieczenie.


<nabiera powietrza w płuca>.... HA HA HA HA HA

Tyś baranie max czym jeździł to Punto starego jak walisz takimi kwotami.
  • Odpowiedz
BMW ma najbardziej #!$%@? nazewnictwo aut. Jakieś E46


@onepnch:

wlasnie jako jeden z nielicznych producentow ma bardzo klarowne oznaczenia. E46 to nie jest nazwa modelu, tylko kod producenta konkretnej generacji modelu serii 3. Oficjalnie od 50 lat jest to BMW serii 3.
Ponadto wyższy numer oznacza tez wiekszy (lub wyższej klasy) pojazd. A co na przykład mówi ci nazwa cayenne czy macan w porsche? no nic.
  • Odpowiedz
i jak ktoś zapyta:

K: Czym jeździsz?


@xmadesio: kurna, chyba nikt nigdy nie zapytał ;(
może nie takie towarzystwo

dzisiaj to jak ktoś zapyta to jeszcze gorzej bo się okaże, że sami nie wiemy czym jeździmy i czy nasz silnik ma zmienna fazy na obu wałkach rozrządu czy tylko jednym
  • Odpowiedz
A co na przykład mówi ci nazwa cayenne czy macan w porsche? no nic.


@WykopanyDzon: przecież każde Porsche ma swój numerek 987 czy 999 czy 997 i te słynne 911 to jest np. 911 (993) i ludziom którzy ogarniają temat (ja nie) te cyferki 992 mówią wszystko
oni nawet są w stanie po lampie czy kawałka zderzaka rozpoznać te wszystkie modele mimo, że każde Porsche wygląda tak samo ;)
  • Odpowiedz
@xmadesio jeśli myślisz że Porsche tyle będzie Cię kosztowało rocznie to możesz się bardzo zdziwić :D Mam też mocne auto, nie Porsche, i samo ubezpieczenie kosztuje około 8 tys zł rocznie.
  • Odpowiedz
@xmadesio: to sie jednak lepiej zorientuj :D

Ja co prawda miałem kupować 3-4 letniego macana, ale jak poczytałem ile kosztuje serwis itd., to zrezygnowałem.
W aucie może się zawsze coś popsuć, nie ważne jaki model, a w porsche zawsze dopłacisz podatek "bo to porsche" do obsługi auta :)
  • Odpowiedz
  • 56
@xmadesio A ja powiem na przekór: jeżeli to twoje marzenie to je spełnij. Sprzedać zawsze możesz, najwyżej będziesz lekko stratny i mądrzejszy o nowe doświadczenia.

No chyba, że trochę dokładając kupisz huracana ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@xmadesio Jako użytkownik 718 mogę stwierdzic, ze to auto, ktore daje przyjemnosc z kazdej przejazdzki, natomiast 2 tys. zl rocznie eksploatacja na pewno nie wyniesie, jesli bedzie to Twoje daily. Koszty podstawowych czesci eksploatacyjnych nie sa jednak bardzo wysokie w porownaniu np. z moja poprzednia Megane 3 RS.
  • Odpowiedz
@xmadesio: 2k PLN rocznie chyba jak będziesz serwisować go u Mirka w szopie. Porsche bywają tanie w zakupie, ale prawie zawsze są droższe od innych aut w eksploatacji na sensownych częściach.
  • Odpowiedz
Koszty utrzymania jak się nic nie wysypie to 1,5-2k rocznie + ubezpieczenie.


@xmadesio: Nie żeby coś, ale 60-80 tys zł rocznie mniej więcej to kosztują hamulce do tego same. Auto ładne
  • Odpowiedz