Wpis z mikrobloga

Od nowego roku chcę wskoczyć na szosę. Planowałem kupić sprzęt na Di2. Tylko czy to dobry pomysł, jeśli nie mam doświadczenia na szosie? Taki rower po wyjściu ze sklepu traci 20-30% wartości. Inna opcja to na początek kupić jakąś tanią szosę z Deca i przekonać się, czy to mi odpowiada. No i tu kolejny problem, bo trzeba dobrać geometrię pod siebie. Jeden rabin mówi, że endurance, a inny, żebym był rozciągnięty. Jak się już przyzwyczaisz do konkretnej geometrii, to zmiany nie są wskazane.

Chcę zacząć treningi już od nowego roku, jeśli pogoda pozwoli, to na zewnątrz, a jeśli nie pozwoli, to dodatkowo trenażer.

Zauważyłem na Stravie i w realu, że ludzie są coraz bardziej wygodni i prawie wszyscy przerzucili się na trenażer jeszcze w jesieni.

#rower #szosa
  • 14
@SendMeAnAngel nie wiesz jakie geo - idź na fitting. Jeśli jesteś podjarany szosą bierz DI2, osobiście wolałbym się skupić na fajnej ramie i kołach niż osprzęcie(jak weźmiesz nową/starsza mechaniczną 105/ultegra też się nic się stanie) i zainwestować siano w gacie, lampki, liczniki, buty. Dużo teraz fajnych przecen na rowerki jest, miłego polowania.
@teryuu: źle ubrany byłeś, ja tam na początku dupę odmrażałem. Fakt niewygodne jak musisz na -10c włożyć ze 2 pary spodni, 3-4 bluzy ale tak żeby nie przegrzać - upierdliwe a i owszem.
@teryuu: po prostu jesteś zbyt normalny, są tacy ludzie co czerpią z tego przyjemność. jak uda im się w kawałku dojechać do domu ( ͡º ͜ʖ͡º) co też sprawia miłe zaskoczenie że i tym razem sie udało
@SendMeAnAngel: miałem podobnie, nie wiedziałem czy mi się spodoba jazda na szosie. Kupiłem Kross Vento 5.0 na pełnej 105'tce, geometria endurance. Pojeździłem dwa lata i w sumie dalej bym na niej jeździł ale trafiła się spoko oferta na pełny karbon na 105'tce di2. Co do geometrii to nie mam ma porównania endurance / race ale na tej pierwszej spokojnie da się jeździć szybko (ze średnią powyżej 31km/h). Teraz niby kupiłem rower
@SendMeAnAngel: