Wpis z mikrobloga

@waro: Jak wciąż spamujecie tą tanią propagandą CPKową, to chociaż się trochę wysilcie. Wszystkie te "argumenty" za CPK zostały dawno zripostowane, więc już zostały same bezmyślne?

"BIZNESPLAN PROJEKTU CPK.

- Jak zbudujemy, Niemcy będą źli.
- Murzyni też budują duże lotnisko w Etiopii.
- Port morski w Gdańsku się rozwija

W związku z powyższym, trzeba budować CPK.

KONIEC
"
xD

@lhotse89: Prognozy ruchu lotniczego w Polsce są jawne, nic nie zostało zripostowane. @Hieronim_Berelek: Gu nie decydyje demografia a połączenie demografii i siły gospodarki. Dlatego na zachodzie masz ponad 2,5 lotów na osobę rocznie a u nas 1,1.


@willard: czytaj uważnie: napisałem, że zripostowane zostały "argumenty" za CPK, a nie prognozy ruchu lotniczego. Jednym z dobrych dowodów na to, że się one wyczerpały zwolennikom CPK, jest przytaczanie takich argumentów z
@willard: Właśnie napisałeś wprost, że jest tylko JEDEN argument za CPK i są nim prognozy ruchu lotniczego xD

Pomijając absurd tego stwierdzenia, w jaki sposób rozwijający się rynek lotniczy ma stanowić argument za budową CPK? Serio? "Ruch lotniczy od lat rośnie, dlatego potrzebujemy CPK"?

Ruch lotniczy rośnie też w Czechach, a więc muszą sobie zbudować nowe wielkie lotnisko. Rozumiem, że wystarczy wysłać to jedno zdanie czeskiemu rządowi i dzięki temu żadne
via Wykop
  • 3
@lhotse89: Zasadniczy problem z tobą jest taki, że ty cały czas żyjesz urojeniami.

Pierwszym twoim urojeniem jest fakt, że to "lotnisko w Etiopii" czy "port w Gdańsku" jest argumentem za CPK. Ty nawet nie odróżniasz kiedy dany argument jest na poważnie, a kiedy jest taki "pół żartem, pół serio", tylko wszystko ładujesz do jednego worka, a potem dumnie walczysz z wymyślonym przez siebie chochołem. Nie wiem, takie oczywiste żarty mam ci
@lhotse89: Zasadniczy problem z tobą jest taki, że ty cały czas żyjesz urojeniami.


@waro: "żyjesz urojeniami" powiedział gość zamknięty w propagandowej bańce informacyjnej xD

Ad.1 Teraz nagle jak już nie masz riposty na moje kontrargumenty, to piszesz "żartowałem"?

Ad.2 Czyli chcesz zdyskredytować moją opinię logiką: są zwolennicy CPK i są przeciwnicy CPK. "Ale moja racja jest mojsza, bo idea jest słuszna"? BTW: minusów używam rzadko, zakopuję spam CPK odkąd zaczął
lhotse89 - > @lhotse89: Zasadniczy problem z tobą jest taki, że ty cały czas żyjesz u...

źródło: 091522047

Pobierz
via Wykop
  • 1
@lhotse89: i właśnie o tym mówiłem - ty widzisz co tylko chcesz sobie widzieć. Tam gdzie nie ma miejsca na rozbudowę - ty mi to miejsce pokażesz. Na przekór wszystkiemu.

Nawet na tej twojej mapce widać to, co ja powtarzam za każdym razem - że Okęcie jest otoczone miastem i tam miejsca na rozbudowę nie ma. Nie ma tam miejsca na budowę nowego pasa. A może za kilkadziesiąt lat kolejny pas
@waro: ponieważ mogę pisać i pisać bez końca, zdecydowałem się POKAZAĆ. Bo już prościej się nie da, a ty nawet mając przed oczami łąki dookoła Okęcia będziesz dalej bredził swoje. Na przekór wszystkiemu.

Czy czegoś brakuje obecnej drodze startowej na Okęciu, że potrzeba drugiej? No nie, nic jej nie brakuje, na jednej drodze startowej można obsłużyć ze 40 mln pasażerów rocznie. 99% lotnisk na świecie rozwija się bez przeszkód w miejscu,
@lhotse89:
W kwestii Okecia i Twoich 40 mln, odpowiedz masz ponizej w 33 min filmu.

Maciej Wilk, przez wiele lat zwiazany z LOT (od 2017 roku dyrektor operacyjny), teraz glowny oficer do spraw operacyjnych w Flair Airlanes.

Widze @ihotse89, ze posiadasz w tym temacie ogromna wiedze i bardzo mi to imponuje. Moglbym poznac Twoje argumenty, dlaczego nie zgadasz sie z Maciej Wilkiem w kwestii braku mozliwosci rozbudowy Okecia?
piategogrudnia - @lhotse89:
W kwestii Okecia i Twoich 40 mln, odpowiedz masz ponizej ...
@piategogrudnia: nie mam czasu teraz słuchać całości, ale po 3 minutach tej wypowiedzi widać, że gość nie chce odpowiedzieć rzetelnie, a stara się być (aż przesadnie) stronniczy. Większość jego argumentów porównuje obecny stan Gatwick z obecnym stanem Okęcia, po co, czego to ma dowieść? Prawda jest taka, że da się rozwinąć Okęcie aby obsługiwało tyle pasażerów co Gatwick robiło na 1 drodze startowej. A facet chce obalić ten fakt, bo Gatwick
lhotse89 - @piategogrudnia: nie mam czasu teraz słuchać całości, ale po 3 minutach te...

źródło: 142027036

Pobierz
via Wykop
  • 0
@lhotse89: no I dalej sprowadzasz to do absurdu.

Ile hubów na świecie działa z jednym pasem startowym? To ma być jakaś norma na świecie? Myślisz że lotnisko Gatwick (a do tego lotniska pijesz) chętnie by nie wybudowało nowy pas, gdyby tylko miało miejsce?

Lotniska prężnie działają tam, gdzie powstawały? Heathrow na przykład uznasz za "prężnie działajace"? To nie jest żadna norma.

I nie - lotniska poza miastem buduje się bo ich
Ile hubów na świecie działa z jednym pasem startowym? To ma być jakaś norma na świecie? Myślisz że lotnisko Gatwick (a do tego lotniska pijesz) chętnie by nie wybudowało nowy pas, gdyby tylko miało miejsce?


@waro: Gdzie ja pisałem, że to norma? Podałem Gatwick jako przykład, ile da się wycisnąć z JEDNEJ drogi startowej. Trochę stoi to w sprzeczności z twoją opinią, że Okęcie (mając <50% ruchu Gatwick) jest na skraju