Wpis z mikrobloga

Nope. Z przykrością stwierdzam po pierwszych 3h, że no nie. Pewnie spędzę trochę czasu z tą grą, ale absolutnie nie jest to gra roku. Większa podjarke i satysfakcję z gry miałem na premierze Diablo 4 niż tutaj.

Od pierwszej klatki właściwie, pierwszego dialogu optymalizacja na Xbox Series X jest tragiczna. Gra nie trzyma 30 klatek do tego ma strasznie dziwne "zacięcia/lagi z rozmazaniem" podczas obrotu kamery.

Sama grafika to starocie. Niestety ale zobaczcie sobie jak wygląda mimika i postacie w Baldurs Gate 3 a jak w Starfieldzie. Przecież to wstyd w 2023r. wydawać coś takiego graczom i mówić o innowacji xD tekstury tam gdzie nie trzeba było to poziom Valheim tylko tam grafika w stylu 8-bit jest celowa a tutaj... w sumie chyba też xD

Bethesda zrobiła graczy w sumie w #!$%@? bardzo prostym mykiem cała gra to iluzja. Iluzja eksploracji i iluzja wielkiej przygody kosmicznej. A jak to zrobili? Po prostu te 1000 planet to jest kilkanaście stworzonych mapek i setki wygenerowanych przez automat, na których nawet nie lądujemy sami tylko wszystko dzieje się przez cut-scenki. Ogólnie ekrany ładowania będą naszym przyjacielem w tej grze.

To na co liczyłem najbardziej czyli eksploracja kosmosu i wszystko wokół statków. To nic innego jak prosta minigierka na generowanych planszach, na których są asteroidy, a czasem nie, a za tło robi planeta przy której jesteśmy.

Skanowanie, które moi zdaniem jest żywcem wzięte z no man sky, a które ma dodawać immersji eksploracji, gracze za tydzień rzuca w #!$%@?.

Początek fabuły jest moim zdaniem strasznie sztampowy, traktuje gracza jak idiotę. Początek z konstelacja to nudne dialogi i nudne postaci.

Mam nadzieję, że to złe dobrego początki. Bo jak nie to Todd #!$%@? znowu nas oszukałeś.

#starfield #gry #xbox #konsole
  • 10
  • Odpowiedz
  • 4
@Vayloren: Oczywiście nie zapominajmy o cyrku przy starcie gry na XSX i XSS, gdzie ludzie przez pierwsze 30min w tym ja nie mogli wejść do gry i trzeba było wchodzić robić jakieś maniany w sklepie microsoftu by gierka zaskoczyła i pozwoliła się włączyć.

No ale z dobrych rzeczy, żeby nie było tak krytycznie tylko:
-te rzeczy które były robione ręcznie, a nie generowane wyglądają ładnie. Oprócz postaci cały dizajn świata jest
  • Odpowiedz
@Vayloren: Jak to nie trzyma? Ja po 4h grania nie zauważyłem, żeby gra jakoś znacząco klatkowała. Raz czy dwa zdarzyły mi się jakieś drobne dropy, ale bez większego wpływu na rozgrywkę. Pewnie trzymasz klocka gdzieś w idealnie dopasowanej szafce i ci dropi, bo się grzeje.
  • Odpowiedz
@Vayloren Digital Foundry jedyne dropy jakie mieli to w dwóch największych miastach, ale hui, mireczek ma dropy ciągle, 12 FPS, grafika z Gothica i hui xD
NMS lepsze ze swoimi pustymi planetami xD
  • Odpowiedz
@Vayloren:

Bethesda zrobiła graczy w sumie w #!$%@? bardzo prostym mykiem cała gra to iluzja. Iluzja eksploracji i iluzja wielkiej przygody kosmicznej. A jak to zrobili? Po prostu te 1000 planet to jest kilkanaście stworzonych mapek i setki wygenerowanych przez automat, na których nawet nie lądujemy sami tylko wszystko dzieje się przez cut-scenki. Ogólnie ekrany ładowania będą naszym przyjacielem w tej grze.

Początek fabuły jest moim zdaniem strasznie sztampowy, traktuje gracza
positivementalattitude - @Vayloren: 
Bethesda zrobiła graczy w sumie w #!$%@? bardzo ...

źródło: 0000

Pobierz
  • Odpowiedz
@Vayloren Mimika to jakiś dramat. Oni od czasu morrowinda nie poszli z tym temat do przodu xD. Dla mnie zawsze bethesda będzie firma, która wypuszcza gierki warte może 100zl na premiere. Zresztą zazwyczaj te ich gry są mega nudne.
  • Odpowiedz