Wpis z mikrobloga

Taka sytuacją #inpost #paczkomaty #paczkomat

Witam, jestem oburzony obsługą firmy Inpost. W dniu 14.06 dostałem informację o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu, więc po pracy pojechałem odebrać paczkę niestety nie udało się mimo skanowania kodu qr oraz odbioru przez kod. Zgłosiłem sprawę przez infolinie, że jest problem. Pani konsultant w pierwszej kolejności sprawdziła czy jest komunikacja z paczkomatem, więc otworzyła pustą skrytkę i było ok. w Kolejnym kroku próbowała otworzyć moją skrytkę niestety się nie udało. poinformowała mnie, że w dniu kolejnym kurier podejmie próbę przełożenia paczki do innej skrytki. W dniu kolejnym tj. 15.06 postanowiłem znowu podjechać pod paczkomat ale bez skutku ponieważ dalej występował problem, znowu zadzwoniłem i dostałem informację, że kuriera jeszcze nie było, że będzie do 17. Postanowiłem podjechać kolejnego dnia rano tj 16.06 mysłałem, że skoro kurier miał podjechać do 17 to rano będzie wszystko ok, niestety byłem w błędzie dalej nic. Stwierdziłem, że podjadę po pracy bo miałęm inna przesyłke do odbioru. Niestety skrytki znowu nie udało się otworzyć. Po kolejnym telefonie na infolinie, dostałem informację , że dopiero w piątek zostało zgłoszenie wysłane do serwisu i mają czas do 48h!!!! Dlaczego serwis nie został zlecony od razu!!!!1?????? Podjechałem w sobotę tj. 17.06 oczywiście dalej nic - też dzwoniłem na infolinie. Dzisiaj tj. 19.06 dosalałem informację, że paczka wraca do oddziału!!!!!!! Nie szło jej przełożyć do innej skrytki??? Taka oto sytuacja z firmą Inpost
  • 5
  • Odpowiedz
  • 0
@T4_LOVER: Po prostu się wkurzyłem, a to, że zielonka to nie znaczy, że swieżak na wykopie. Poprostu sytuacja skłoniła mnie do podzielenia się sytuacją
  • Odpowiedz