Wpis z mikrobloga

Dlaczego producenci ciężarówek nie potrafia lub nie chcą zrobić ciągnika idealnego?

Przecież zaorali by tym rynek i cała konkurencję na lata.
Dla mnie ideal to te wszystkie rzeczy w jednej przyszłej ciężarówce
1. Mercedes Axor/actros
Kierownica i ustawienie jej w każdej płaszczyźnie
Fotel i wyprofilowanie oraz podłokietniki również.
Wysoka pozycja kierowcy nad drogą.
Lusterka i widoczność z kabiny
Brak progu i dużo miejsca na odpoczynek w kabinie.
Podnoszone łóżko i dzieki temu prześwit za fotelem więc nic nie obciera.

2. Renault premium 450.
Super regulacja zawieszenia miękkości fotela. Tu mają płynny zakres a nie skokowy lub brak jak np w Dafie
Brak luzu prod tył na oparciu więc fotel nie szarpie jak w Mercedesie np.

3.Man TGX
Silnik i skrzynia była fajna i nie zwracała uwagi na nic negatywnego.
Super światła, w nocy potrafią oświetlić daleko do przodu tak że się odblaski na asfalcie świeca mimo że wiązka światła jest nisko. A więc nie oślepiają kierowców z przeciwka.
Dobre nagłośnienie audio.
4. Daf CF. Fajnie działający radar i tempomat adaptacyjny.
Ustawiam dystans na maximum i można jechac elegancko jak jest sieczkarnia w ruchu dookoła.

Te wszystkie cechy jak by były w jednej ciężarówce to był by ciągnik IDEALNY według mnie.
Jakie wy macie przemyślenia.?
To są moje przemyślenia po kilku latach, tylko z perspektywy kierowcy. O mechanice nie wypowiem się bo nie znam detali.
Nie raz widziałem jak koncerny biorą kierowców testowych i niby tworzą ideał.
A potem wychodzi to co zwykle

#bekaztransa
#zycietruckera
#motoryzacja
#przemyslenia
#tiry
#tir
#oswiadczenie
#spedycja
#logistyka
#biznes
#firma
#finanse
#oszczedzanie
#korposwiat
#mercedes
#renault
#scania
#busiarze
#logikaniebieskichpaskow
#logikarozowychpaskow
  • 13
@Ejber_z_Fyrtla: no to grubo, nie wiedziałem o tym,
Ale tu jest mowa o cenach.
A ja się pytałem o poprostu stworzenie ciężarówki która ma te wszystkie elementy przyzwoite w jednym modelu.

Bo ci z tego że jedna firma coś poprawi jak inna rzecz schrzani,
Np podłokietniki w renault t520 są tak wąskie i twarde że szkoda słów