Wpis z mikrobloga

Przełomowy model i nie zestarzeje się nawet o kapkę przez 20 lat. To jest taki sam sukces i przełom jak e60

Pogadamy za trzy lata jak już się opatrzy, jest genialny


@Kroledyp: Tak będzie. Poprawię tylko że nową stylistykę zapoczątkowała też seria 7 modelem E65 z 2001 roku. E60 zadebiutowało w 2003 i stylistycznie bazowało na E65. Tamta siódemka też była mocno krytykowana i do dziś budzi spore kontrowersje. Niemniej jednak
@Palladyn400: jeździłem F11 ojca i niedługo sam będę kupować własne, dla mnie to już są najwygodniejsze fotele na świecie, nie wyobrażam sobie lepszych. No, chyba że byłaby opcja z perforowaną skórą i chłodzeniem na lato, ale to raczej już nie w serii 5 ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Za te kilka lat może się okazać, że samochód "nie jest dalej wspierany" i nie będzie można odnowić abonamentu na wycieraczki i ogrzewanie xD


@vrNFWrUew3D4Rgz: To akurat może się tyczyć każdego jednego samochodu produkowanego dziś
na tvn turbo mówili, że ten model jest zaprojektowany głównie na rynek chiński i tam zamierzają sprzedać ponad 50% produkcji.


@gilson: a na tym tvn turbo to mówili który konkretnie szczegół jest pod rynek chiński? Bo kaktus też ma wąskie lampy a pod chińczyków nie był robiony. To jest kolejny wypierd wymyślony od tak, powtórzony sto razy aż zamienił się w prawdę objawioną
@dosiu: no i co z tego? Jeśli popularność czegoś ma być głównym kryterium oceny, to disco polo jest najlepszym gatunkiem muzyki. A BMW właśnie od jakiegoś czasu to takie niemieckie disco polo na rynek chiński.

@AdamKarolczak02137: uwielbiam jak ktoś uważa, że nie można komentować rzeczy, na których kogoś nie stać. Zaraz nasram do pudełka, wystawie za milion i będę cisnął z wykopków, 'ze ich nie stać'. Chodzi o to, że
Wygląd karoserii to kwestia gustu, opatrzy się za pare lat jak E60 kiedyś, która też mocno szokowała. W każdym razie środek nowej siódemki sztos. Mam tylko obiekcje o system otwoerania drzwi na przycisk czy aby na pewno nigdy w nic nie uderzą :)